inspiration/ideer til power start program (WW)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Susan1978

hej Tøser

nu skal det være.

jeg har jo fået power start programmet af Sttina til scanning og nu skal det afprøves.

Men der er en del jeg ikke kan lide, hvad vil i tro jeg kan bytte følgende ting ud med.?

Parmaskinke skåret i strimler 40 gr.

45 gr røget laks

Roastbeef 50gr m revet peberrod

140gr rejer

en aftensmad består af lakselasagne kan det byttes ud med noget andet? altså laksen?

ja som i kan se så er jeg ikke ret vild med fisk.. kan godt lide fx tun, torskerogn, torsk, makrel osv.. men ikke de nævnte ting.. har i nogen ideer hvad jeg kan erstatte det med?

Susan som bare skal så meget igang.. DER SKER IKKE EN SKID PÅ DEN LORTE VÆGT.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Astrid P

Øhhh, jeg kan ikke lige hjælpe dig med spørgsmålet, men er da blevet lidt nysgerrig... Hvad går sådan et power start program ud på? Er det sådan en kickstarter til vægttab?
Kh Astrid - som også har en stilstandsramt vægt...

Anmeld

2. marts 2008

Susan1978

ja ja det er det..

sådan et ugeprogram man skal følge og det virker ret overskueligt... og der er indkøbsseddel med og det hele.. :P

mener da jeg har dig på messenger, kan da prøve at sende det til dig..

Susan som stadig mangler fif.. :)):))

Anmeld

3. marts 2008

sttina

Nu ved jeg jo ikke lige hvad du skal bruge de forskellige ting til?? Men prøver mig frem :) Er selv super dårlig til at improvisere :'( Skal det være parma skinke? kan det ikke være skinke i tern eller måske noget hamburgerryg, det burde koste nogenlunde det samme i points. Laks og rejer har jeg ingen forslag til.. For jeg kan nemlig godt lide rejer og villle nok bare ha skiftet tingene ud til det.. Så vidt jeg husker er der bla en opskrift på noget rødspættefilet med rejer er det den du tænker på? Den har jeg nemlig prøvet og lave og den er bare super lækker.. Og er kan du altså godt undvære rejerne.. Nu jeg er igang med at skrive og tænke kan du så ikke lige skrive hvad de er til, altså ingridienserne:.. For kan mærke min hjerne stå helt stille >(

Anmeld

3. marts 2008

ka li ja

en effektiv kur er, tynskid i stride strømme!!!! det er power start.. haha

nej jeg ved ikke hvad man kan udfylde med i stedet for, har ikke fået kigget på programmet endnu..

men lige nøjagtig de ting du skriver der, er lige præcis sådan noget jeg kan li. endelig en kur hvor der er noget man kan li!!

astrid hedder det jeg har strukket et halstørklæde??

Anmeld

3. marts 2008

Astrid P

Nej, det hedder jeg har strikket et halstørklæde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.