Hvorfor har jeg det sådan her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke rigtigt hvor jeg vil hen med det her... tror bare jeg har brug for at få berbejdet nogle ting, eller lige få nogle spark så jeg kommer videre.

Jeg er sammen med en mand som er 14 år ældre end jeg, og jeg er 19... Jeg er ikke i tvivl om at han er manden i mit liv, og at jeg elsker ham mere end noget andet, (på untagelse af vores datter selvfølgelig.) Men jeg har det underligt med sex...

Jeg elsker sex med ham, og han får mig altid med, vi kommer sammen, og nogle gange får han mig endda med flere gange... Men jeg bliver ked af det efter... og har det underligt... hvis vi hører noget i tv, eller læser noget på nettet, om sex, og hvordan andre har det, med det... så bliver jeg også ked af det...  Jeg får lidt en følelse af skuffelse, eller vrede når vi snakker sex, eller emnet i det hele taget dukker op...

Kan dette skyldes at jeg havde en lærer engang for snart 6 år siden, som havde lidt for lange fingre? eller er det måske noget andet...

Min kæreste ved ikke noget om disse følelser... for jeg ønsker ikke at skubbe ham vær. Nogle gange, selvom vi har sex ofte, føler jeg ikke han gider mig, og jeg skammer mig ofte over at jeg har mere lyst end ham til sex? kan det være noget af problemet...

Jeg roder rundt i mine egne følelser... og kan ikke finde nogen forklaring på det...

Der er også noget andet... jeg er dybt imod at give blowjob, og hader tanken om det, synes ikke hovedet har noget at gøre der nede, dette har jeg ikke nogen forklaring på hvorfor jeg er så stor modstander af... Men jeg havde på en eller anden måde fået min kæreste til at havde det dårligt med sig selv over han (som det fleste mænd jo nok har det) godt kan lide det...  Hvilket jeg ikke anede noget om at jeg havde fået ham til at føle, før han angreb mig, efter vi havde haft sex den ene gang, og blev ved med at gentage ned i hovedet på mig "jeg kan godt lide blowjob, og jeg vil ikke havde det dårligt med at jeg kan lide det..." flere gange...  

Jeg har det sååå dårligt med at han har haft det sådan med det, pga. jeg engang har nævnt hvor meget jeg har imod det.  Og nu har jeg det dårligt med at jeg bedre kunne lide tanken om at han skammer sig over at kunne lide det... hvad er der dog i vejen med mig...

Jeg vil gerne kunne give ham det, når nu han så godt kan lide det, men kan ikke få mig selv til det...  (måske er jeg bange for han bedre vil kunne lide det end rigtig sex, men ved det ikke helt...)

Undskyld har det bare så svært med det hele, når det kommer til sex... Den ene gang brugte han det imod mig, at han har haft andre kæreste på min alder, som havde mindre lyst til sex end mig, og at jeg har en enorm sexlyst, osv... hvilket jeg er ked af jeg har...

Han har aldrig rigtig lyst til sex føler jeg, og nogle gange er jeg bange for at han kun giver mig sex af medlidenhed, selvom han siger det er fordi han godt vil...

Endnu engang undskyld, det blev lidt rodet, og uoverskueligt... sådan synes jeg også selv det er...

Men hvorfor bliver jeg så ked, og gal når emnet sex dukker op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

anna-jonas

Det lyder på mig, som om at du er blevet krænket på det sexuelle område tidligere i dit liv. Måske af den langfingrede lærer. Tror at denne oplevelse, kan have stor indvirkning på dit nuværende sexliv, og kan være grunden til dine vrede/kede følelser efter sex.

Måske ville det være en ide, at tale med din læge om dette..............da han har mulighed for at sende dig til psykolog på henvisning. Så du kan få mulighed for at komme til bunds i problemet, og forhåbentligt få løst op for de følelser, der knytter sig til sex. Mon ikke også, at blow job- issuet, kan få lidt terapi-tid.

Mange hilsner Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.