super fin og lang MD scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Vidunderligeunger

Så blev jeg det MD-tid og sørme så om ikke det tog godt tre kvarter.. det var en ny som lige skulle have lov først, hvorefter en garvet jordemoder tog over.. baby var helt vild aktiv, så det var ikke nemt for dem, at få målt de forskellige ting. Men alt så helt perfekt ud, hvilket vi jo også regnede med

Kønnet fik ikke at vide, for vi vil gerne vente til marts og glæde os over spændingen nu skal tiden bare gå til og med uge 50 hvor vi skal scannes igen, grundet min historie som urinvejspatient i flere år... det bliver en dejlig ting at gå på juleferie med...

til slut lid guldkorn: Mig: "Jamen så er de jo bare at vente til uge 50, hvor vi skal herop igen" kæresten: "skat, hvor mange uger er det nu liiiige graviditeten er?" Mig: "fyrre, så nej det er ikke 50enstyvende graviditets uge men uge 50 i kalenderen skat!" haha.. han undskylde med at han lige ville tjekke om jeg var vågen. ja right

god dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

<3

HAHAHA genial guldkorn!

ja dejligt med lang MD vores var også så lang, over en time, men det var pga bebs drillede så det var umuligt at få billede af de fire hjertekamre som er et af vigtigere

Dejligt at alt er så fint hos jer!

Kh Kirsten

Anmeld

19. oktober 2011

Giraffen

MAJ*MOR skriver:

Så blev jeg det MD-tid og sørme så om ikke det tog godt tre kvarter.. det var en ny som lige skulle have lov først, hvorefter en garvet jordemoder tog over.. baby var helt vild aktiv, så det var ikke nemt for dem, at få målt de forskellige ting. Men alt så helt perfekt ud, hvilket vi jo også regnede med

Kønnet fik ikke at vide, for vi vil gerne vente til marts og glæde os over spændingen nu skal tiden bare gå til og med uge 50 hvor vi skal scannes igen, grundet min historie som urinvejspatient i flere år... det bliver en dejlig ting at gå på juleferie med...

til slut lid guldkorn: Mig: "Jamen så er de jo bare at vente til uge 50, hvor vi skal herop igen" kæresten: "skat, hvor mange uger er det nu liiiige graviditeten er?" Mig: "fyrre, så nej det er ikke 50enstyvende graviditets uge men uge 50 i kalenderen skat!" haha.. han undskylde med at han lige ville tjekke om jeg var vågen. ja right

god dag til jer alle

Tillykke med veloverstået MD

Nu I ikke vil kende kønnet hvad gør I med tøj osv? er der nogle steder hvor man kan få kønsneutralt tøj der ikke bare er hvidt?

Anmeld

19. oktober 2011

Vidunderligeunger

Giraffen skriver:

Tillykke med veloverstået MD

Nu I ikke vil kende kønnet hvad gør I med tøj osv? er der nogle steder hvor man kan få kønsneutralt tøj der ikke bare er hvidt?

næh, det synes jeg egentlig ikke at der er. Vi køber et par spakedragter i hvid  og nogle strømper i brun. Når vi kommer hjem, tager vi så nok vejen forbi ønskebørn

Anmeld

19. oktober 2011

Giraffen

MAJ*MOR skriver:

næh, det synes jeg egentlig ikke at der er. Vi køber et par spakedragter i hvid  og nogle strømper i brun. Når vi kommer hjem, tager vi så nok vejen forbi ønskebørn

go plan og sikken tålmodighed, den har vi slet ikke her :p

Anmeld

19. oktober 2011

MisMille

MAJ*MOR skriver:

god dag til jer alle

Haha  Da jeg læste uge 50 tænke jeg, der er der noget galt der hehe.. men ja, det er jo kalenderen..

Så bliver det spændende og se til marts.. det er også dejligt med overraskelser.. 

Anmeld

20. oktober 2011

Vidunderligeunger

MisMille skriver:

Haha  Da jeg læste uge 50 tænke jeg, der er der noget galt der hehe.. men ja, det er jo kalenderen..

Så bliver det spændende og se til marts.. det er også dejligt med overraskelser.. 

haha, var vidst også det der forvirrede min kæreste.. var flad af grin

Anmeld

20. oktober 2011

Vidunderligeunger

Giraffen skriver:

go plan og sikken tålmodighed, den har vi slet ikke her :p

hehe, det havde jeg heller ikke sidste gang.. men denne gang synes jeg det er lidt sjovt at vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.