Meget aktiv baby... D:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Mizz-sommer

hej allesammen

jeg vil bare lige høre om min baby er lidt unormal :d ligesom sin mor :d eller om der er flere som har sådan en aktiv baby?

min dejlig søn :d

- han er meget aktiv. han er vågen fra ca 5 - 5,30 om morgen og så tager han en lille lur ved 10 tiden også er han igang igen ved 11 tiden og ind til farmand kommer hjem ved 3 tiden ;d

- han kan altid få ham til at falde til ro D:

også vågner han igen ved spise til og aktiv til vi skal i seng, hvor farmand nusser maven og snakker til ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Nettemor

det tror jeg nu er meget normalt..

Anmeld

19. oktober 2011

FogL

Det lyder da bare som om han er ved at finde en rytme. Det skulle være godt, for så kan det være han følger den når han kommer ud  

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

ciepige skriver:

Det lyder da bare som om han er ved at finde en rytme. Det skulle være godt, for så kan det være han følger den når han kommer ud  

smiler

jah det kunne være.. men  håber nu han vil sove lidt mere når han kommer smiler

men rat vis han vil sove hele natten som han gør lige nu smiler

Anmeld

19. oktober 2011

FogL

Mizz-sommer skriver:

smiler

jah det kunne være.. men  håber nu han vil sove lidt mere når han kommer smiler

men rat vis han vil sove hele natten som han gør lige nu smiler

Hehe - det tvivler jeg nu på  

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Det er meget normalt... 

Den rytme som Lina havde i maven har hun også nu... Vågen det meste af natten, men meget forskelligt i løbet af dagen... 

Anmeld

19. oktober 2011

CmarianN

Mizz-sommer skriver:

hej allesammen

jeg vil bare lige høre om min baby er lidt unormal :d ligesom sin mor :d eller om der er flere som har sådan en aktiv baby?

min dejlig søn :d

- han er meget aktiv. han er vågen fra ca 5 - 5,30 om morgen og så tager han en lille lur ved 10 tiden også er han igang igen ved 11 tiden og ind til farmand kommer hjem ved 3 tiden ;d

- han kan altid få ham til at falde til ro D:

også vågner han igen ved spise til og aktiv til vi skal i seng, hvor farmand nusser maven og snakker til ham..

Jeg har også selv en meget aktiv Junior i maven  Kan også næsten sætte klok på hvornår der går kong fu panda i den 

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

CmarianN skriver:

Jeg har også selv en meget aktiv Junior i maven  Kan også næsten sætte klok på hvornår der går kong fu panda i den 

det er nu også dejligt at mærke ham og bare vide at han har det godt D:

Anmeld

19. oktober 2011

CmarianN

Mizz-sommer skriver:

det er nu også dejligt at mærke ham og bare vide at han har det godt D:

Jeg bliver varm inden i, hver gang jeg kan mærke Junior.... Så føler jeg mig helt sikker på alt er ok 

Anmeld

19. oktober 2011

Mizz-sommer

CmarianN skriver:

Jeg bliver varm inden i, hver gang jeg kan mærke Junior.... Så føler jeg mig helt sikker på alt er ok 

sådan har jeg det også :d og ved også at manden han bliver meget stolt og rørt når han mærker ham

også bliver jeg meget rørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.