Det der sex noget, og den mave... Ihh altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Isabeau

Hej!

Nogen herinde som har en idé til en god stilling, når man har en stuurr mave på?

Vi er begge meget  sexlysne, men enten er maven i vejen eller også kan jeg ikke mærke noget?

Diana, uge 33+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Hej!

Nogen herinde som har en idé til en god stilling, når man har en stuurr mave på?

Vi er begge meget  sexlysne, men enten er maven i vejen eller også kan jeg ikke mærke noget?

Diana, uge 33+5

Doggy style? 

Anmeld

19. oktober 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

Doggy style? 

Desværre - mærker ikke en dyt??

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Desværre - mærker ikke en dyt??

Okey... Det var da træls... så ved jeg ikke lige... 

Anmeld

19. oktober 2011

Tystys14

Isabeau skriver:

Hej!

Diana, uge 33+5

Jeg lå meget på siden med det ene ben lidt oppe, så han kunne komme til, det var en suuuuper stilling for os. Og så brugte vi meget den normale, med manden øverst og kvinden nederst

Anmeld

19. oktober 2011

Tystys14

Isabeau skriver:

Hej!

Diana, uge 33+5

http://woman.dk/article/34416-8-super-fraekke-sexstillinger/gallery/171435

du skal bare ligge lidt mere på siden, end hende på billedet, men have benet på samme måde.  den føles suuuuper godt, for jeg kunne heller ikke mærke noget rigitigt i doggystile.

Anmeld

19. oktober 2011

Isabeau

Nikita Victoria skriver:

http://woman.dk/article/34416-8-super-fraekke-sexstillinger/gallery/171435

du skal bare ligge lidt mere på siden, end hende på billedet, men have benet på samme måde.  den føles suuuuper godt, for jeg kunne heller ikke mærke noget rigitigt i doggystile.

tak - giver det lige et "go" senere

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

Isabeau skriver:

Hej!

Diana, uge 33+5

Din mand lægger sig på siden og du lægger dig på ryggen med rumpen op mod hans hofter og penis, og stikker det ene ben ind mellem hans ben og lægger det andet over hans hofte.
Så kan han komme til at kæle for dig samtidigt og du kan selv styre tempoet.
Læg lidt puder under dine skuldre og hoved, så du bliver hævet lidt på overkroppen, så bebsen ikke er så tung.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.