Det er lidt ligesom verdens længste december ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Giraffen

Ka I huske da man var lille og december varede for evigt og da dagen endelig kom var man så træt i kroppen af at gå og være spændt så længe og manglende søvn op til at man bare nærmest gik kold efter aftensmaden

sådan har jeg det mange dage af denne graviditet. Først op til lægesamtale, så op til NF, så op til JM og nu op til MD

Har igen igen igen i dag talt dagene og nu er den nede på 15 dage.

Denne gang med udsigt til måske at finde ud af om det er en dreng eller pige der gemmer sig lige inde bag ved navlen 

Og i det tempo her blir det en lang "december" helt fremt il juleaften engang i foråret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Filippa & Liva

Kender det AAAAALT for godt !!!

Ventetiden føles bare uendelig lang ...

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

Ka I huske da man var lille og december varede for evigt og da dagen endelig kom var man så træt i kroppen af at gå og være spændt så længe og manglende søvn op til at man bare nærmest gik kold efter aftensmaden

sådan har jeg det mange dage af denne graviditet. Først op til lægesamtale, så op til NF, så op til JM og nu op til MD

Har igen igen igen i dag talt dagene og nu er den nede på 15 dage.

Denne gang med udsigt til måske at finde ud af om det er en dreng eller pige der gemmer sig lige inde bag ved navlen 

Og i det tempo her blir det en lang "december" helt fremt il juleaften engang i foråret

Kender det for godt... Iiiih altså.... 

Håber dagene går hurtigt nu...  Spændende hvad der gemmer sig bag navlen... Har I selv en fornemmelse? 

Anmeld

19. oktober 2011

Giraffen

BigBabyWish skriver:

Kender det AAAAALT for godt !!!

Ventetiden føles bare uendelig lang ...

ja det gør den altså - godt december ikke er 9 måneder lang

Anmeld

19. oktober 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Kender det for godt... Iiiih altså.... 

Håber dagene går hurtigt nu...  Spændende hvad der gemmer sig bag navlen... Har I selv en fornemmelse? 

vi tror det er en dreng - men nu må vi se, det er bare så spændende

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

kender det godt..

men gaven i enden af denne laaaange 'december lignende' ventetid er meeeeeget bedre end julegaverne

Anmeld

19. oktober 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

vi tror det er en dreng - men nu må vi se, det er bare så spændende

Ih ja det er noget så spændende... 

Anmeld

19. oktober 2011

Giraffen

nettemor skriver:

kender det godt..

men gaven i enden af denne laaaange 'december lignende' ventetid er meeeeeget bedre end julegaverne

det er jeg også helt overbevist om og fordelen er også at man kan gå og købe pakker op til så man rigtig er klar

Anmeld

19. oktober 2011

Sof

Kender det rigtig godt, og da jeg har termin 20 december, så vil jeg nok ryge tilbage til barndommen og dårligt kunne vente til han kommer ud 

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Giraffen skriver:

det er jeg også helt overbevist om og fordelen er også at man kan gå og købe pakker op til så man rigtig er klar

ja nemlig

ja gaven holder som regel også længere end det man fik da man var barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.