Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CmarianN skriver: Iiih hvor er han fin Tillykke med ham
Iiih hvor er han fin Tillykke med ham
Åhh tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Så fik jeg endelig lov til at uploade billederne fra vores fantastiske scanning. TADAAA her er vores lille dreng
Så fik jeg endelig lov til at uploade billederne fra vores fantastiske scanning. TADAAA her er vores lille dreng
Iih sikke en smuksak du gemmer inde i maven
Nitz - 27+ skriver: Sikke nogle smukke billeder - Kan godt forstå du er forelsket.. Man kan ikke blive andet når man ser sit lille vidunder Tillykke med ham
Sikke nogle smukke billeder - Kan godt forstå du er forelsket.. Man kan ikke blive andet når man ser sit lille vidunder Tillykke med ham
Nej vel, man bliver så varm om hjertet og tusind tak
Giraffen skriver: Iih sikke en smuksak du gemmer inde i maven
hihi tak søde..
Chalala85 skriver: Nej vel, man bliver så varm om hjertet og tusind tak
Sikke en sød lille baby
Nitz - 27+ skriver: Ja det gør man helt sikkert.. Jeg skal selv til 3D/4D scanning på fredag.. NØJ hvor jeg glæder mig.. Jeg blir så rørt når jeg ser den lille trold
Ja det gør man helt sikkert.. Jeg skal selv til 3D/4D scanning på fredag.. NØJ hvor jeg glæder mig.. Jeg blir så rørt når jeg ser den lille trold
Det kan jeg godt forstå Jeg har dog valgt 3D/4D fra, jeg vil gerne have en lille overraskelse om hvordan han ser ud hihi
Nessie skriver: Sikke en sød lille baby
Tusind tak
Chalala85 skriver: Det kan jeg godt forstå Jeg har dog valgt 3D/4D fra, jeg vil gerne have en lille overraskelse om hvordan han ser ud hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128