Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så nåede vi uge 33 dejligt dejligt ... Vi var til scanning igår og vores skønne søn vejede ca 1980 g. så han vokser bare der ud af. Synes maven er ved at være i vejen nu, men stadig ingen strækmærker .. Nu er vi næsten færdig med baby værelset, mangler kune få ting så det er bare dejligt, Folk siger at jeg ikke har sådan en stor mave, men det synes jeg altså jeg har. Gemmer den nok når jeg sidder i kassen så de ikke kan se den ja hvad synes i?<3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes du har en fin mave! Tror den er meget normal (:
Flot mave Jeg synes, den ser ud til at passe meget godt med hvor langt du er henne Alle maver er jo forskellige...
Det er da en rigtig fin mavse Jeg er 34 uger henne imorgen og min ligner din rigtig meget!! Men ja, jeg må også høre for at den er lille, det synes jeg dog heller ikke selv den er
Sikke en meget fin babymave - flot at du stadig ingen strækmærker har, håber for dig at de aldrig kommer!
Flot mave
Synes at den passer meget godt til dig
kirsti skriver: Jeg synes du har en fin mave! Tror den er meget normal (:
Tak (; skal du have..
MortilTheodor skriver: Flot mave Jeg synes, den ser ud til at passe meget godt med hvor langt du er henne Alle maver er jo forskellige...
Ja det er rigtig det du siger, men er glad for min mave <3
Leonora25 skriver: Det er da en rigtig fin mavse Jeg er 34 uger henne imorgen og min ligner din rigtig meget!! Men ja, jeg må også høre for at den er lille, det synes jeg dog heller ikke selv den er
okay det var godt, jeg er også rigtig glad for den
Maemi skriver: Sikke en meget fin babymave - flot at du stadig ingen strækmærker har, håber for dig at de aldrig kommer!
Mange tak skal du have, jeg er også glad for den <3
Ja håber der ikke kommer nogle mærker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128