Iiiih!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2011

Muhmi

Silas vil bare overhovedet ikke som jeg vil! Igår nat sov han fra 20.30 til 5.30 uden at vågne overhovedet! I nat har han bare grædt og grædt hele natten! Jeg har næsten ikke fået et øje lukket og nu her er han bare totalt utilfreds, vil hverken bryst, skemad, vand, lege eller sove!! Hvad er der gået galt?

Er lidt frustreret lige nu... Og jeg står selvfølgelig til at skulle have gæster  om to timer og det ligner en halv krig herhjemme....

Hilfe.....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Mor Christa

Åh nej dog træls for jer!!
Når vi har haft de nætter der herhjemme, og han ikke engang ivl have bryst, så har det været pga tænder..
Har Silas fået tænder endnu?? Er der mon nogen på vej?

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Silas vil bare overhovedet ikke som jeg vil! Igår nat sov han fra 20.30 til 5.30 uden at vågne overhovedet! I nat har han bare grædt og grædt hele natten! Jeg har næsten ikke fået et øje lukket og nu her er han bare totalt utilfreds, vil hverken bryst, skemad, vand, lege eller sove!! Hvad er der gået galt?

Er lidt frustreret lige nu... Og jeg står selvfølgelig til at skulle have gæster  om to timer og det ligner en halv krig herhjemme....

Hilfe.....?

Tænder, ører, mave?

Sådan en nat havde vi forleden her i huset da min den ældste + svigersøn skulle overnatte med lille Ida for første gang..dooh!

Til sidst tog de hjem med hende, og tog til vagtlægen, for hun virkede bare som om hun havde ondt..somme tider i maven og somme tider bare græd og græd hun.

Vagtlægen mente hun havde mavevirus og så var hun også rød på ørerne.
De var til lægen dagen efter og der havde det OGSÅ sat sig på lungerne, og hun havde faktisk ikke feber.

Med dette vil jeg sige, at det kan være så meget, små børn viser det sjældent.
Så få et tjek hos lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

MissChrista skriver:

Åh nej dog træls for jer!!
Når vi har haft de nætter der herhjemme, og han ikke engang ivl have bryst, så har det været pga tænder..
Har Silas fået tænder endnu?? Er der mon nogen på vej?

Han har fået to tænder i undermunden allerede... Og jeg kigger og kigger efter flere tænder, de næste burde jo komme ovenover, men det ser overhovedet ikke sådan ud... Skal så også hilses at siges at da han fik den første tand så var han også vildt utilfreds og lige pludselig var der en tand... Men det virker bare ikke til at der kommer noget nu her...

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Tænder, ører, mave?

Sådan en nat havde vi forleden her i huset da min den ældste + svigersøn skulle overnatte med lille Ida for første gang..dooh!

Til sidst tog de hjem med hende, og tog til vagtlægen, for hun virkede bare som om hun havde ondt..somme tider i maven og somme tider bare græd og græd hun.

Vagtlægen mente hun havde mavevirus og så var hun også rød på ørerne.
De var til lægen dagen efter og der havde det OGSÅ sat sig på lungerne, og hun havde faktisk ikke feber.

Med dette vil jeg sige, at det kan være så meget, små børn viser det sjældent.
Så få et tjek hos lægen.

Kærligst
Sussie

Han virker heldigvis ikke som om han har ondt, han virker bare utrolig utilfreds over et eller andet....

Synes godt nok hans ble var lidt mere hård end den plejer at være... Hvad kan give ham hård mave i den alder? Får han ikke væske nok, jeg synes vi pøser i ham til hvert måltid...

Anmeld

19. oktober 2011

Muttitil1+1

Ville lige give en KÆMPE , for det er bare så hårdt og frustrerende. fingre for at det kun lige er i dag.

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Ville lige give en KÆMPE , for det er bare så hårdt og frustrerende. fingre for at det kun lige er i dag.

Tak skal du have søde...  Ja det er vildt opslidende...

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

Åååååårh Nu er han lige faldet i søvn af ren og skær udmattelse og så ligger han bare og piver i søvne..... Kunne måske godt være at han har ondt alligevel....

Må nok hellere få bestilt en tid hos lægen... Lille pus da

Anmeld

19. oktober 2011

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Han virker heldigvis ikke som om han har ondt, han virker bare utrolig utilfreds over et eller andet....

Synes godt nok hans ble var lidt mere hård end den plejer at være... Hvad kan give ham hård mave i den alder? Får han ikke væske nok, jeg synes vi pøser i ham til hvert måltid...

Prøv med en gang helt almindelig kamillete.

Nu ved jeg ikke lige hvor gammel han efterhånden er, men vi kan jo alle sammen få lidt med maven.
Bliver han ved med at være hård i afføringen, så prøv evt med lidt lactulose.

Anmeld

19. oktober 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Åååååårh Nu er han lige faldet i søvn af ren og skær udmattelse og så ligger han bare og piver i søvne..... Kunne måske godt være at han har ondt alligevel....

Må nok hellere få bestilt en tid hos lægen... Lille pus da

Årh det lille pus... ja, det må du nok hellere, for en sikkerheds skyld. Så må gæsterne vente...

God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.