Haha... ren humor :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Jelles

Jeg har kvalme meget af tiden, og kaster op ind i mellem...

Igår fik vi så min mands to drenge hjem, vi har dem hveranden uge...

Hver gang de er hos, render de begge rundt og tager på min mave... Hvornår skal du have en baby, sandie?

De sidste par gange de har været her, har det altså været svært, at holde mund... men vi vil så gerne vente, til vi har været til kønsscanning, så vi kan sige hvad de skal have, søster eller bror...

Normalt plejer jeg kunne lege med dem, og rende rundt i skoven osv. Men har fået ordre på tage det meget stille...

Og det undre dem...

Glæder mig så meget til den dag man kan sige, at der rent faktisk ligger en lille baby i maven og venter....

De bliver bare så glade

Bare et lille hygge indlæg...hahah

knus sandie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Muhmi

Det bliver da dejligt at fortælle dem...

Anmeld

21. oktober 2011

th

Jelles skriver:

Hver gang de er hos, render de begge rundt og tager på min mave... Hvornår skal du have en baby, sandie?

De sidste par gange de har været her, har det altså været svært, at holde mund... men vi vil så gerne vente, til vi har været til kønsscanning, så vi kan sige hvad de skal have, søster eller bror...

Normalt plejer jeg kunne lege med dem, og rende rundt i skoven osv. Men har fået ordre på tage det meget stille...

Og det undre dem...

Glæder mig så meget til den dag man kan sige, at der rent faktisk ligger en lille baby i maven og venter....

De bliver bare så glade

knus sandie

det må du lave en update på, så vi høre om hvad de siger til det

Anmeld

22. oktober 2011

Jelles

th skriver:

det må du lave en update på, så vi høre om hvad de siger til det

will do :-)

Igår havde vi mine sviger forældre på besøg, og den yngste gik direkte hen foran dem, tog mig på maven, og sagde.: Sandie skal have en baby, det kan jeg se på hendes mave...

Vi var alle sammen flade af grin, min mands forældre ved det godt...så de synes jo det er morsomt, at david gør så noget, uden at vide der rent faktisk ligger en baby i maven..hahaha

Anmeld

22. oktober 2011

Sitrani

Jelles skriver:

Og det undre dem...

De bliver bare så glade

knus sandie

Haha.. Børn er ikke dumme!

Anmeld

22. oktober 2011

-Sigrid-

Jelles skriver:

will do :-)

Igår havde vi mine sviger forældre på besøg, og den yngste gik direkte hen foran dem, tog mig på maven, og sagde.: Sandie skal have en baby, det kan jeg se på hendes mave...

Vi var alle sammen flade af grin, min mands forældre ved det godt...så de synes jo det er morsomt, at david gør så noget, uden at vide der rent faktisk ligger en baby i maven..hahaha

Det lyder som om de vil tage rigtig positivt imod de nyhed Tillykke med at det nok kommer til at køre på skinner!

Anmeld

22. oktober 2011

Jelles

-Sigrid- skriver:

Det lyder som om de vil tage rigtig positivt imod de nyhed Tillykke med at det nok kommer til at køre på skinner!

hehe tak, ja de ønsker sig begge en søster eller bror, så tror det vil blive helt super.. :-)

Anmeld

22. oktober 2011

Jelles

STN skriver:

Haha.. Børn er ikke dumme!

hehe absolut ikke ;-)

Anmeld

22. oktober 2011

Nessie

Det bliver da sjovt, når I endelig kan fortælle dem det
Selvom det nu lyder som om de har luret dig

Anmeld

23. oktober 2011

Jelles

Nessie skriver:

Det bliver da sjovt, når I endelig kan fortælle dem det
Selvom det nu lyder som om de har luret dig

Hehe ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.