Hvor mange new born bléer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Moms

Hej,

jeg har ikke født endnu, men det ser ud til jeg får en middelstørrelse dreng.

Jeg ville gerne have forskellige mærker af bléer til at afprøve, men er lidt på bar bund mht. hvor mange pakker jeg kan købe for jeg vil jo helst ikke skulle smide nogle ud, fordi han vokser ud af dem.

Altså, hvor mange newborn bléer kan jeg mon ca regne med, at jeg skal bruge, inden jeg kan skifte til næste trin?

Aldi har ikke bléer til new born 2-4 kg og så vidt jeg kan se har Fakta heller ikke. Kiwi og Rema kommer jeg ikke sådan lige forbi, men jeg har set at Kiwi har til de helt små, så jeg tænker det bliver deres (Libero?) indtil jeg kan skifte til Aldis.

Måske kan han også bare starte på det næste trin - hvis nu han vejer 3500 g? Eller er de der new born specielle i forhold til navlen?

It is a jungle out there

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

maria_wlt

1-2 pakke er nok... Han er hurtig i en størrelse 2

Var begge mine ihverfald og de var 3700 og 3900 fra fødslen

Anmeld

19. oktober 2011

GUSO

Hej.. Jeg meldte mig ind i libero klubben og der fik jeg vidst en Pakke newborn bleer.. Mener kun jeg købte 1 Pakke selv, de er hurtigt i str. 2, mener som du selv skriver at der på str 1. Er taget hensyn til navlen.(har kun prøvet libero) .. Hilsen camila

Anmeld

19. oktober 2011

Jeia

Jeg har ikke købt bleer før efter børnene er født. Har fået alle de babypakker man kan få, og har derfor haft nok til at starte med, og fik på den måde prøvet nogle forskellige mærker Mine børn har været så store, og har ikke kunne bruge std 1, er glad for at jeg ikke havde købt dem inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.