Er så stolt af min bonus søn syntes lige i skal se ham.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Han køre meget gokart med sin far og i lørdag var der løb i Korsør.

Han havde ikke pole, skulle starte 3, og sluttede 4, men med 19,1 kg overvægt. Men det var nok til Alexande sluttede klubmesterskabet som samlet 2...

Nummer 2 er sgu også flot..

se ham lige..

Han er bare skøn og snart 14 år her den 27 okt 2011.

Godt nok ikke min dreng B.Men for mig er han ligeså meget min stor søn som min egen er.

Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

B&J

Sikke nogle super gode billeder og der er vist en fart bølle i ham men tror nu der er i de feste på 14år....

Anmeld

19. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

ja 2-3 gang om ugen køre han nu efter han den 28 dec flytte hjem til os vi venter stadig på endelig svar han blev afhørt igen i torsdags og skulle gerne snart have svar kommunen godtog ikke hans mors i det med adressen så han har adresse her og haft det et par mdr.Alt tøj osv osv har vi også måtte købe til ham hun ville ikke udlever en dyt.

Men ja han elsker gokart og gjort det i over ½ del   af hans liv og tiden med sin far der også ja også siger han selv han ser mig mere som hans mor ind hans B mor da jeg også er med til hans gokart ting og er mere sød rolig og rar og ikke bare sidder på com heletiden og her lave vi meget siger han .

Håber endelig det snart får en ende og han efter 4 år kan få ro og bo her som han så gerne ville og fed udtales fra ham af i torsdags.

Henriette

Anmeld

19. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

P,s det er også taget mere til i af han vil bor her pga hans aldre nu og af han har fået en lille bror fro snart 2 år siden.Han ville være tæt på ham og os siger han selv.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.