Hvad betyder dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Har lige brug for lidt hjælp/erfaring!

Jeg skulle ha haft min mens idag og senest torsdag, da min cyklus har svinget lidt de sidste måneder, efter en SA i sommeren!

Min intuition sagde søndag formiddag, at jeg MÅTTE teste, og der kom en svag men tydelig positiv test. Altså kontrol stregen var jo meget i øjenfaldende lilla farvet, hvor test stregen var grumset svag lyserød farvet, men den var til at se.

Tog så endnu en test igår,som også var positiv men stadig svag men til at se. LIGE nu har jeg så lige testet igen, kunne ikke lade vær, og den var også positiv, men svagere i stregen end de andre... 

Kan dette betyde at jeg er ved at miste, altså at test stregen ikke bliver mere tydelig, måske endda mere svag??

jeg har kvalme, mit humør svinger, jeg har ingen tegn på mens. Torsdag og fredag blødte jeg MEGET LIDT, og det var kun ved 2 toiletbesøg, og meget lyserødt farvet. siden lørdag, har der intet været.?? Min læge har efterårs ferie denne uge, synes der er længe til synes jeg!!!! HJÆLP med jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

mizzblondie

For mig lyder det som du er gravid. Men de første teste hvis de er taget om morgen og den sidste nu her vil der være forskel på hvor kraftigt teststregen er da den vil være tydeligst med morgenurin. Ved ikk helt med dit pletblødning men ved at mange oplever lidt blød i graviditeten men stadig er gravid så tror ikk du ska bekymre dig. Ellers tag snakken med fødegangen hvis du blir helt bekymret de er der for at hjælpe og gi dig lidt ro i sind. Heller ring en gang for meget end slet ikk. Krammer herfra

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

mizzblondie skriver:

For mig lyder det som du er gravid. Men de første teste hvis de er taget om morgen og den sidste nu her vil der være forskel på hvor kraftigt teststregen er da den vil være tydeligst med morgenurin. Ved ikk helt med dit pletblødning men ved at mange oplever lidt blød i graviditeten men stadig er gravid så tror ikk du ska bekymre dig. Ellers tag snakken med fødegangen hvis du blir helt bekymret de er der for at hjælpe og gi dig lidt ro i sind. Heller ring en gang for meget end slet ikk. Krammer herfra

Tak for svar, må prøve at bevare roen lidt! Alle tests er taget enten eftermiddag eller aften. Har dog lige taget en til morgen, det var det samme :/

Anmeld

19. oktober 2011

mizzblondie

Positiv eller negativ??

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

mizzblondie skriver:

Positiv eller negativ??

Den var positiv, men stadig svag... 

Anmeld

19. oktober 2011

Muffinmus

smid et billede, så skal folk nok hjælpe lidt. Plejer selv at bruge mobieln til billeder og så mailer jeg dem til min egen mail, så kan jeg nemtog hurtigt åbne.Men er man snild til at finde kablet, man man jo også bare overføre med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.