nyt morgenbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Susan1978

og det er seriøst taget i morges kl noget med 645 eller sådan noget..

åhhaaa den lille Emil er sølle.. men feberen er væk, så nu er det "kun" hoste og en masse snot.

Det er ren totour med den spacer, men kan mærke det allerede har hjulpet, så han må lide den stakkel.

Hvaaaaaaaaaa tøser, jeg har lagt han ud at sove nu han ik har feber mere.. tror i ikke det er okay, jeg har erfaringer med at den friske luft er godt for hans astma.. det er jo ikke tåget eller noget og han står også inde i en lukket garagen.. Ville i gøre det? altså lade ham sove ude..

Susan som bare ik fatter kl kun er 847. :-o

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Astrid P

Hej Susan.
Jeg tror bestemt ikke der er noget i vejen for at lade ham sove udendørs, som du selv skriver er det vel bare godt for ham med den friske luft. Det ville jeg være helt tryg ved at gøre.
KH Astrid

Anmeld

2. marts 2008

Marco2

Bare vent til mit kommer på. Jeg får sgu prissen for "the most ugly one"!! Det må sgu være ægte kærlighed at kæresten er her endnu ;)

Anmeld

2. marts 2008

Muffinmus

Du er dælme for lækker Susan...lige til at sætte tændende i...med totalt morgen ånde.....puha:)

Anmeld

2. marts 2008

Lise

Marco2 skriver:

Bare vent til mit kommer på. Jeg får sgu prissen for "the most ugly one"!! Det må sgu være ægte kærlighed at kæresten er her endnu ;)

Harh harh - KLASSE billede :)) Du er sgu for lækker Ag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.