Vidste I godt...? (løb og amning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.974 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

MaybeBaby

At man nedsætter sin mælkeproduktion, når man løber?! Jeg begyndte at løbe i sidste uge, da Tristan var 3 uger. Og jeg havde sådan savnet det, da onde onde ledsmerter i graviditeten gjorde, at korte gåture var min eneste motion - så nu da jeg havde fået min krop tilbage, længtes jeg sådan efter at komme igang igen. Her på 2. uge skriver en gammel klassekammerat og nu sygeplejerske, at da hun startede op på løb 2 gange om ugen, så måtte hun droppe eftermiddags- og aftenamning, da der ikke var mælk nok. Og hendes løbeveninder gav helt op på ammeområdet. Jeg googlede det lige og det er f***me rigtigt! De altvidende ser helst i forhold til amning at løb først genoptages efter 8. uge. Og min drøm var at have tabt en del overskydende kilo til mit 8 ugers tjek pis pis pis! Og hvem ved hvornår sneen falder og det herude på landet bliver svært at løbe? Ih, blev bare nødt til at komme af med mine frustrationer... Tak fordi du læste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Carl-Emil's mor

MaybeBaby skriver:

At man nedsætter sin mælkeproduktion, når man løber?! Jeg begyndte at løbe i sidste uge, da Tristan var 3 uger. Og jeg havde sådan savnet det, da onde onde ledsmerter i graviditeten gjorde, at korte gåture var min eneste motion - så nu da jeg havde fået min krop tilbage, længtes jeg sådan efter at komme igang igen. Her på 2. uge skriver en gammel klassekammerat og nu sygeplejerske, at da hun startede op på løb 2 gange om ugen, så måtte hun droppe eftermiddags- og aftenamning, da der ikke var mælk nok. Og hendes løbeveninder gav helt op på ammeområdet. Jeg googlede det lige og det er f***me rigtigt! De altvidende ser helst i forhold til amning at løb først genoptages efter 8. uge. Og min drøm var at have tabt en del overskydende kilo til mit 8 ugers tjek pis pis pis! Og hvem ved hvornår sneen falder og det herude på landet bliver svært at løbe? Ih, blev bare nødt til at komme af med mine frustrationer... Tak fordi du læste...

yeaps desværre  

og det samme er gældende ved f.eks hård fysisk træning  

det er super øv når man er fitness-pige men sådan er det jo desværre... 

Anmeld

18. oktober 2011

sne190810

Ja, vidste jeg godt

Din krop er gerne op til 9-12 måneder om at komme sig, og restituere sig efter en graviditet/fødslen.

Bare rolig, du skal nok få din krop igen hvis du vil. Det tager bare tid, længere tid end hvad der lige passer til ens tålmodighed.

Anmeld

18. oktober 2011

MaybeBaby

Höör skriver:

yeaps desværre  

og det samme er gældende ved f.eks hård fysisk træning  

det er super øv når man er fitness-pige men sådan er det jo desværre... 

Ja og når det var min måde at lufte hunden godt igennem og få hovedet tømt for tanker! Men jeg har læst meget om graviditet og lige efter fødslen, men er aldrig før faldet over dette. Heldigt at jeg fandt ud af det så tidligt...

Anmeld

18. oktober 2011

MaybeBaby

sne190810 skriver:

Ja, vidste jeg godt

Din krop er gerne op til 9-12 måneder om at komme sig, og restituere sig efter en graviditet/fødslen.

Bare rolig, du skal nok få din krop igen hvis du vil. Det tager bare tid, længere tid end hvad der lige passer til ens tålmodighed.

Ja tilsyneladende. Hvor vidste du det fra? Jeg blev nemlig helt paf og følte mig dum (da det jo egentlig giver mening), da hun skrev det til mig...

Anmeld

18. oktober 2011

Carl-Emil's mor

MaybeBaby skriver:

Ja og når det var min måde at lufte hunden godt igennem og få hovedet tømt for tanker! Men jeg har læst meget om graviditet og lige efter fødslen, men er aldrig før faldet over dette. Heldigt at jeg fandt ud af det så tidligt...

trust me I know how it is og at løbe her i vinteren når der er sne er så fantastisk jeg har ihvertfald en lille dame der elsker at være med i skoven og løbe...

jeg ved det også kun fordi at ham oppe i mit fitness center spurgte hvad jeg ville gøre når jeg ikke "måtte" løbe når jeg havde født...

men er øv  

Anmeld

18. oktober 2011

Kofoed.

Ej hvor træls for dig søde, øv øv. Håber du finder en anden løsning så

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

Nej, helt ærligt. Det vidste jeg ikke

Ikke at jeg løber efter ret meget andet end toget, men alligevel.

Hvad så med gåture, må du gøre det i stedet for?

Anmeld

18. oktober 2011

MaybeBaby

Höör skriver:

trust me I know how it is og at løbe her i vinteren når der er sne er så fantastisk jeg har ihvertfald en lille dame der elsker at være med i skoven og løbe...

jeg ved det også kun fordi at ham oppe i mit fitness center spurgte hvad jeg ville gøre når jeg ikke "måtte" løbe når jeg havde født...

men er øv  

Ja må jo nok en tur i hundeskoven, når det igen er "lovligt".

Anmeld

18. oktober 2011

Carl-Emil's mor

MaybeBaby skriver:

Ja må jo nok en tur i hundeskoven, når det igen er "lovligt".

Så NYD det lige lidt ekstra heheh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.