Anbefal en flyverdragt til 6-700 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

TaAsJu

Jibbe skriver:

Ok vil tjekke det ud, kan køre i babysam imorgen :-)

de har dem i deres katalog du kan hente på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Camulla

Jibbe skriver:

Uh dem vil vi da lige tjekke ud! Tak

Vil lige tilføje, at dem fra Name It får dårlige resulteter i tests... De er vist ikke særlig vandtætte, der var også andre ting... Kan ikke vedhæfte testen, for det koster åbenbart penge at se den nu Kan bare huske det, fra da jeg så den for en måneds tid siden...

Ellers er der Mikk-Line, de koster vist omkring 600...  

Anmeld

18. oktober 2011

Jibbe

Camulla skriver:

Vil lige tilføje, at dem fra Name It får dårlige resulteter i tests... De er vist ikke særlig vandtætte, der var også andre ting... Kan ikke vedhæfte testen, for det koster åbenbart penge at se den nu Kan bare huske det, fra da jeg så den for en måneds tid siden...

Øv det holder ikke til de 2 krudtugler

Anmeld

18. oktober 2011

Kvist

Camulla skriver:

Name it har to forskellige slags flyverdragte, deres storm kollektion som den omtalte flyverdragt er fra er ikke den fra testen..

Men ellers skulle det da også være til at finde en super flyverdragt til de penge som er til rådighed..

Anmeld

18. oktober 2011

norenberg

Jibbe skriver:

Hm kan næsten ikke få mig til at give dem brugte flyverdragte i dåbsgave. Der må findes nogle ok til den pris :-)

kan godt forstå du ikke vil give brugte gaver, det syntes jeg bestemt heller ikke man kan, jeg ville syntes der var helt pinligt at komme med...

Anmeld

18. oktober 2011

DitteMarie

Ønskebørn (cityvest, Århus) har mange på udsalg, bl.a. Molo for 450 (o: - men også småfolk, cupcake m.m.

Anmeld

18. oktober 2011

Moster Lagkage

Jibbe skriver:

Min søsters drenge skal døbes på søndag. Hun ønsker sig flyverdragte til dem. Vi har 6-700 kr til rådighed pr barn. Er der nogen der kan anbefale en flyverdragt til den pris? Skal kunne købes i Frederikshavn, Aalborg eller Århus :-)
Kom frisk tøser! Hjælp en travl mor :-)

didriksons fra sportsmaster. fik min til 700 sidste år. men ved ikke om de koster det samme i år. det er det ypperste dragt, og super god i tests. og fedt design.

Anmeld

18. oktober 2011

norenberg

600-700 kr er der et hav at vælge imellem jeg giver max 300 kr for en flyverdragt til mine...i år blev det en color kidz og sidste år alpine...jeg har aldrig oplevet dårlige mærker og kvalitet og ungerne har aldrig været våde selvom de har rullet sig i mudder og vandpytter...

Anmeld

18. oktober 2011

Jibbe

Banditte skriver:

Ønskebørn (cityvest, Århus) har mange på udsalg, bl.a. Molo for 450 (o: - men også småfolk, cupcake m.m.

Uh måske man skulle et smut forbi på lørdag

Anmeld

18. oktober 2011

Jibbe

Moster Lagkage skriver:

didriksons fra sportsmaster. fik min til 700 sidste år. men ved ikke om de koster det samme i år. det er det ypperste dragt, og super god i tests. og fedt design.

De koster lige et par 100 for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.