hmm nakkefoldskanning i dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.298 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Koen.

hej piger

jeg sku til nakkefoldsskanning i dag jo, er/var 12+0, men da jeg kommer der op skanner hun kort, måler krøllen til 7,5 cm og siger så jeg ikke er langt nok henne til NF Jeg var max 10+0 sagde hun!

hmm så har jeg jo nærmest testet posetiv inden jeg var gravid + jeg SÅ HJERTEBLINK 7+2 ved en tidlig skanning men der ville jeg jo kun have været 5+2 ifølge hende i dag og det kan jo ikke lade sig gøre da hjertet ikke slår endnu

kan læse m,ig frem til at de ca skal være 7 cm i slutningen af uge 13 så derfor er min krølle da os stor nok ikke

er snotforvirret:

har tænkt mig at ringe til min læge i morgen og forklare hende sagerne

Det eneste posetiv var da at krøllen sparkede, bevægede sig og hyggede sig fint inde i maven

en trist og forvirret tanja 12+0/10+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej, det kan jeg slet ikke få til at passe

Jeg var til NF da jeg troede at jeg var 11+?(kan ikke lige huske), men jeg var så 12+? i stedet.

Men det lyder da underligt det der. Ville også ringe til lægen i morgen hvis jeg var dig.

Anmeld

18. oktober 2011

Koen.

rikkeregnbue skriver:

Ej, det kan jeg slet ikke få til at passe

Jeg var til NF da jeg troede at jeg var 11+?(kan ikke lige huske), men jeg var så 12+? i stedet.

Men det lyder da underligt det der. Ville også ringe til lægen i morgen hvis jeg var dig.

nej jeg kan heller ikke få det til at passe, kan forstår det svinger lidt men ikke når jeg har set hjerteblink 7+2

men ja ringer i morgen for vil jo nødig komme for sent til nf

Anmeld

18. oktober 2011

Krussedulle

tanja. skriver:

hej piger

jeg sku til nakkefoldsskanning i dag jo, er/var 12+0, men da jeg kommer der op skanner hun kort, måler krøllen til 7,5 cm og siger så jeg ikke er langt nok henne til NF Jeg var max 10+0 sagde hun!

hmm så har jeg jo nærmest testet posetiv inden jeg var gravid + jeg SÅ HJERTEBLINK 7+2 ved en tidlig skanning men der ville jeg jo kun have været 5+2 ifølge hende i dag og det kan jo ikke lade sig gøre da hjertet ikke slår endnu

kan læse m,ig frem til at de ca skal være 7 cm i slutningen af uge 13 så derfor er min krølle da os stor nok ikke

er snotforvirret:

Det eneste posetiv var da at krøllen sparkede, bevægede sig og hyggede sig fint inde i maven

De lyder da også helt forkert jeg tror også jeg ville tage fat i min læge! Måske endda bestille en tid til nf på en privat klinik?! Men jeg var for tidligt til nf på et tidspunkt og der var baby kun 5, et eller andet, og dét var for småt. håber du finder ud af det!

Anmeld

18. oktober 2011

Koen.

Krussedulle skriver:

De lyder da også helt forkert jeg tror også jeg ville tage fat i min læge! Måske endda bestille en tid til nf på en privat klinik?! Men jeg var for tidligt til nf på et tidspunkt og der var baby kun 5, et eller andet, og dét var for småt. håber du finder ud af det!

synes jeg os men det var da faktisk en god ide med en nf på privat klinik, det vil jeg da foreslå manden

Anmeld

18. oktober 2011

Zeus

tanja. skriver:

hej piger

er snotforvirret:

Præcis det samme skete for mig, da jeg var gravid med Isabella.. Jeg blev skudt 2 1/2 uge tilbage, til 10+?, og det holdt de fast i resten af graviditeten.. Men det passede ikke med, at jeg kun var sammen med hendes far én gang, og tror næppe han havde super sæd, der kunne holde sig levende i så lang tid

Men de snakkede om, at scanningerne så tidligt i forløbet var meget præcise, så jeg kunne umuligt være 13+?.. Yeah klart

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

tanja. skriver:

hej piger

er snotforvirret:

puha det lyder forvirrende

men du skal være obs på at de syv cm de måler hos scanneren er fra hoved til fod - hvor det du tænker nok er fra hoved til haleben

da jeg var til NF og var 11+2 der var baby 11 cm fra hoved til fod 

Anmeld

18. oktober 2011

Koen.

Zeus skriver:

Præcis det samme skete for mig, da jeg var gravid med Isabella.. Jeg blev skudt 2 1/2 uge tilbage, til 10+?, og det holdt de fast i resten af graviditeten.. Men det passede ikke med, at jeg kun var sammen med hendes far én gang, og tror næppe han havde super sæd, der kunne holde sig levende i så lang tid

Men de snakkede om, at scanningerne så tidligt i forløbet var meget præcise, så jeg kunne umuligt være 13+?.. Yeah klart

det virker meget mystisk sådan noget men tænker bare at når jeg hars et hjerteblink tidligt så kan jeg vel for søren da ikke pludselig kun være 10+0

Anmeld

18. oktober 2011

Koen.

Giraffen skriver:

puha det lyder forvirrende

men du skal være obs på at de syv cm de måler hos scanneren er fra hoved til fod - hvor det du tænker nok er fra hoved til haleben

da jeg var til NF og var 11+2 der var baby 11 cm fra hoved til fod 

det ved jeg så ikke..

men det er os mest det at jeg så har set hjerteblink 5+2 og det kan bare ikke passe

puha hvor er det træls ikke at vide besked..

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

tanja. skriver:

det ved jeg så ikke..

men det er os mest det at jeg så har set hjerteblink 5+2 og det kan bare ikke passe

puha hvor er det træls ikke at vide besked..

ja det ka jeg godt forstå det var da også vildt ufølsomt at hun ikke lige tog hensyn til at det hele blev forvirrende for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.