Føler mig rigtig syg :( ingen fødsel i sigte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har ikke haft kvalme i graviditeten. Men nu de sidste dage har jeg haft voldsomt kvalme og kaster op et par gange dagligt. Jeg er også helt vildt træt hele tiden og fik ellers at vide man fik meget energi op til fødslen. Er det normalt her op til? Hvordan havde i det? (jeg har termin på fredag) eller betyder det der nok er et godt stykke tid til fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Moms

Anonym skriver:

Jeg har ikke haft kvalme i graviditeten. Men nu de sidste dage har jeg haft voldsomt kvalme og kaster op et par gange dagligt. Jeg er også helt vildt træt hele tiden og fik ellers at vide man fik meget energi op til fødslen. Er det normalt her op til? Hvordan havde i det? (jeg har termin på fredag) eller betyder det der nok er et godt stykke tid til fødslen?

Opper lige for dig.

Det kunne da godt være, du lige skulle give FG eller lægen et opkald.

Moms

Anmeld

18. oktober 2011

Filippa & Liva

Jeg er selv i dag 3 dage over min termin men har dog ikke oplevet det du beskriver med kvalmen og opkast ...

Har dog hørt om nogle kvinder som blev rigtig dårlige lige op til fødslen, om det også er tilfældet for dig ved jeg ikke, men hvis du føler dig usikker og bekymret eller du ikke får det bedre kan du jo prøve at ringe til lægen/jordemoder eller fødegang for at høre om det er normalt.

Håber du har fået det bedre og rigtig meget held og lykke med den kommende fødsel !

Anmeld

19. oktober 2011

Muffinmus

jeg var snot syg og hostede og havde feber osv 14 dage før fødslen, gik først i fødsel d min krop havde det bedre, ellers havde den slet ikke haft energien til det.

Så ja, fik af vide derinde at pga mine mange plukveer kunne jeg måske godt have født før hvis ikke jeg havde været syg, så det kan have lidt at sige for nogle :-)

Så jeg håber du blliver rqask snarest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.