Ihh, vi skal have os en dreng :) MD var fantastisk!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

<3

MisMille skriver:

Her kommer billeder 

Nårh hvor fint!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

MisMille

Nårh hvor er du sød! Men kan godt forstå din følelse fordi der går lang tid før man ligesom kommer i gang med alt det med jm og skanninger og lægetider

Jeg har lige haft en masse og så er der intet igen. meget mærkeligt. Jeg er så vidt jeg huske 22.uge nu så der går lidt tid før læge og jm igen Også kommer det ellers i klaser igen med fødselslæge/vækstskanninger mm Sådan er det åbenbart

Det går fint her. plus 5-6kilo alt i alt og nu med en smule halsbrand og ømt bækken. Det er bestemt til at leve med modsat de normale graviditetsgener. Er noget tudevenlig så der kommer tit tårer i øjnene men det er også til at holde!

Hvad med dig?

Kh Kirsten

Jeg er begyndt at få min krop tilbage som jeg siger  Har ikke kaste op siden fredag, og søndag vågende jeg op og havde det SÅ godt  så kan spise mere nu, og har overskud i min hverdagen.. 

Får alle en vækstskanning?? Det har jeg ikke støt på før.. 
Troet MD var den sidste  skanning man fik tilbudt.. 

Håber også snart jeg tager på.. ligger heldigvis kun på minus 1-1,5 kg nu.. så det skal nok komme  

Anmeld

19. oktober 2011

Babylil

MisMille skriver:

Vi var til MD i dag  synes de er så søde og professionelle på Hvidovre.. Jordemoderen der scanninget os var virkelig god til at fortælle og tale med..

Det gik så godt..!!! og vi skal have os en lille dreng  ingen tvivl det var helt klart en dreng 

Han er perfekt og har den rigtige størrelse.. Var lidt bekymret da jeg ikke selv har taget på og kun har tabt mig indtil videre.. så det var en stor lettelse  

Stoooort tillykke med jeres lille dreng

Anmeld

19. oktober 2011

MisMille

Babylil skriver:

Stoooort tillykke med jeres lille dreng

Tak 

Anmeld

20. oktober 2011

<3

MisMille skriver:

Jeg er begyndt at få min krop tilbage som jeg siger  Har ikke kaste op siden fredag, og søndag vågende jeg op og havde det SÅ godt  så kan spise mere nu, og har overskud i min hverdagen.. 

Får alle en vækstskanning?? Det har jeg ikke støt på før.. 
Troet MD var den sidste  skanning man fik tilbudt.. 

Håber også snart jeg tager på.. ligger heldigvis kun på minus 1-1,5 kg nu.. så det skal nok komme  

Jaeh joeh jeg husker det første jeg fik afvide med min ældste af lægen, at jeg nu var en kuvøse og ikke kunne tænke på mig selv mere. Jeg tror vist bare at en graviditet på rigtigt mange måder bare er at man mister sig selv Særligt når resultatetet ligger i ens arme

Men godt du er ved at komme dig over den værste kvalme. Jeg synes min er ved at komme igen Særligt om aftenen. Har lidt misttænkt bebs for at sparke lidt for meget i maven...

Nej vækstskanninger vil de gerne have at jeg får fordi jeg har en sygdom i tarmene som gør at jeg muligvis optager mindre næring end normalt Denne gang er jeg ikke bekymret for har det godt men sidste gang var jeg knap så kæk. Så min ældste skal med ind og kigge til bebs her i december

Glæder mig!

Kh Kirsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.