Jer med Odder zip barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.431 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

christinak

Vi sidder lige og snakker herhjemme om det kan betale sig at give det ekstra for et x-Dream stel til odder vognen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Maja_4000

Jeg har godt nok ikke prøvet det "almindelige" :b Men vi er riiigtig glade for vores x-dream .. Vi valgte det mest fordi barnevognen skal kunne være i et meget lille bagerum Hehe .. Men synes det er rigtig godt - Og pænt

Anmeld

18. oktober 2011

An&Jo

jeg har prøvet begge dele..

startede med en odder på det klassiske sorte stel og det var simpelthen mega tung og klodset, og så var vognen bare i det hele taget træls..

nu har jeg lige købt en brugt odder på xdream 2 stellet, da jeg fik et tilbud jeg ikke kunne afslå, og der ER virkelig en markant forskel på stellene, og vil til enhver tid sige at x dream stellet klart er de ekstra penge værd..

så JA det kan godt betale sig at give de ekstra penge.. især vis man vil skåne ryggen lidt, og den skal jo trods alt holde i mange år endnu..

Anmeld

18. oktober 2011

VNB

vi købte bare det almindelige stel til vores, og det har vi været rigtig glade for! 

min svigerinde har X-dream stellet, og de har faktisk måtte få det repareret 2 gange... + hun siger at den der "net kurv" som der er under vognen (til poser og andet godt ) den er ikke særlig god.. altså den er skrøblig iforhold til stål kurven som er under original stellet, og så kan der vist heller ikke være lige så meget i... 

Men jeg tror nu også at det kommer meget an på ens smag... nogle synes jo at x-dream stellet er pænere og andre synes det modsatte.. 

det som jeg godt gad at det almindelige stel havde fra x-dream stellet er læder håndtaget  det ser lidt smart ud, og så er det rigtig rart at holde ved.. 

men altså vi sparede de 1000 kr, og det har vi ikke fortrudt 

Anmeld

18. oktober 2011

Carl-Emil's mor

christinak skriver:

Vi sidder lige og snakker herhjemme om det kan betale sig at give det ekstra for et x-Dream stel til odder vognen?

Jeg har kørt med dem begge og synes faktisk ikke den er så kæmpe ( kommer an på hvor "sart" man er sagt med et smil) ...

Jeg har den på alm. stel men overvejer pga hundene at sætte den over på x-dream ll stel da det jo er væsentlig mindre i bilen

men ligegyldigt hvad er odder zip bare det bedste i min verden 

Anmeld

18. oktober 2011

delimus

Har lige købt en Odder zip med det famøse stel 

Det var ikke vægtforskellen der gjorde udslaget for os, men den ret så smarte detalje, at akslen på hver af hjulene, sidder på hjulet og ikke stellet når de tages af. Det er jo selvfølgelig kun relevant, hvis det er nødvendigt at tage hjulene af, når den skal transpoteres :-) Men det er altså rigtig lækkert, så undgår du at ridse alt du kommer i nærheden af med stelle med de der der stikker ud :-) 

Anmeld

18. oktober 2011

GUSO

Höör skriver:

Jeg har kørt med dem begge og synes faktisk ikke den er så kæmpe ( kommer an på hvor "sart" man er sagt med et smil) ...

Jeg har den på alm. stel men overvejer pga hundene at sætte den over på x-dream ll stel da det jo er væsentlig mindre i bilen

men ligegyldigt hvad er odder zip bare det bedste i min verden 

Jeg mener ikke man kan skifte stel der er vidst forskellige låsesystemer på alm og x-Dream stel..

Anmeld

18. oktober 2011

GUSO

christinak skriver:

Hej... Vi har købt med x-Dream stel og har ikke fortrudt det er bare så lækkert at køre med og så fylder det ingenting når det er klappet sammen og så vejer det en del mindre.. Jeg ville vælge x-Dream igen hvis Jeg skulle have en vogn mere..

Anmeld

18. oktober 2011

Carl-Emil's mor

GUSO skriver:

Jeg mener ikke man kan skifte stel der er vidst forskellige låsesystemer på alm og x-Dream stel..

det kan man altså sagtens det er intet problem

beslagende koster 100 kr pr beslag jeg har skam undersøgt det  

Anmeld

18. oktober 2011

An&Jo

delimus skriver:

Har lige købt en Odder zip med det famøse stel 

Det var ikke vægtforskellen der gjorde udslaget for os, men den ret så smarte detalje, at akslen på hver af hjulene, sidder på hjulet og ikke stellet når de tages af. Det er jo selvfølgelig kun relevant, hvis det er nødvendigt at tage hjulene af, når den skal transpoteres :-) Men det er altså rigtig lækkert, så undgår du at ridse alt du kommer i nærheden af med stelle med de der der stikker ud :-) 

der er os den fordel at akslerne ikke kan slåes skæve når den bliver lagt ind i bilen osv, så der skal faktisk rigtig meget til at vognen kører skævt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.