Af med sutten. men hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

gonefishing

kommer faktisk ud af et indlæg fra "lærkesmor". Det fik mig til at tænke på at jeg selv krummer tæer ved tanken om at min datter endag skal af med sutten. Hvilket problemer dette mon vil medfører!

Jeg har derfor tit tænkt på om jeg kun skal give hende sut når hun skal sove og er ked af det... men det er da vel ligeså hårdt den dag hun så skal sove uden sut, som hvis hun brugte den hverdag hele dagen.

Så tror ikke jeg er den eneste der er nysgerrig, men er der ikke nogen der har råd til hvordan de gjorde det? hvordan kom Jeres børn af med sutten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

MetteS81

Flodkilling skriver:

kommer faktisk ud af et indlæg fra "lærkesmor". Det fik mig til at tænke på at jeg selv krummer tæer ved tanken om at min datter endag skal af med sutten. Hvilket problemer dette mon vil medfører!

Jeg har derfor tit tænkt på om jeg kun skal give hende sut når hun skal sove og er ked af det... men det er da vel ligeså hårdt den dag hun så skal sove uden sut, som hvis hun brugte den hverdag hele dagen.

Så tror ikke jeg er den eneste der er nysgerrig, men er der ikke nogen der har råd til hvordan de gjorde det? hvordan kom Jeres børn af med sutten?

Min pige er kun 9 mdr så hun har stadig sutten, men jeg skrev i den anden tråd...min venindes datter skulle nemlig af med sutten og her sagde de til hende at tandlægen havde sagt at det var for det bedste hvis hun ikke brugte sut mere...og så stoppede hun! Jeg tror tricket var at det ikke var mor eller far der sagde hun ikke måtte, men derimod selveste tandlægen, altså en anden voksen som hun vidste hun skulle lytte efter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.