Træthed? .. Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hey dejlige damer!

Jeg sover alt alt for meget lige nu.. Selvom jeg har sovet ud i mange dage nu, føler jeg bare at jeg er træt. Føler mig faktisk allerede klar til at gå i seng nu.. Orker ikke meget! .. Også er jeg hele tiden sulten efter sukker! .. Er jeg også normalt, men ekstra meget lige pt.. Kan det være tegn på graviditet?.. 

knuuuus ( Sorry det kom her men ved ikke hvor det ellers skulle være)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

.....

Anonym skriver:

Hey dejlige damer!

Jeg sover alt alt for meget lige nu.. Selvom jeg har sovet ud i mange dage nu, føler jeg bare at jeg er træt. Føler mig faktisk allerede klar til at gå i seng nu.. Orker ikke meget! .. Også er jeg hele tiden sulten efter sukker! .. Er jeg også normalt, men ekstra meget lige pt.. Kan det være tegn på graviditet?.. 

Sådan har jeg også haft det, og nej var ikke gravid. Du kan også blive træt hvis du sover for meget

Måske trænger du bare til at være aktiv? Lave noget, trænning osv..

Det hjalp for mig

Anmeld

18. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

Hey dejlige damer!

Jeg sover konstant, dag/nat...jeg er i 9 uge og har gjort det fra før mens manglede....

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Strawberry skriver:

Sådan har jeg også haft det, og nej var ikke gravid. Du kan også blive træt hvis du sover for meget

Måske trænger du bare til at være aktiv? Lave noget, trænning osv..

Det hjalp for mig

Jeg er meget aktiv lige nu .. Så er hverfald ikke for lidt motion ..

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jelles skriver:

Jeg sover konstant, dag/nat...jeg er i 9 uge og har gjort det fra før mens manglede....

Åh håber bare jeg er gravid så .. Og tillykke til dig også

Anmeld

19. oktober 2011

NNL

Anonym skriver:

Hey dejlige damer!

Det kan sagtens være tegn på graviditet... Jeg er i 11. uge nu og kan stadig sove konstant, sådan var det allerede inden jeg testede positivt (da jeg var 3+5)

for at det er derfor

Appropos sukker, så kan man sagtens få nogle sjove trange indimellem, det har jeg ikke selv oplevet så meget, men kan læse at der er mange der har! Så hold modet oppe

Hvornår har du testdag?

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Det kan sagtens være tegn på graviditet... Jeg er i 11. uge nu og kan stadig sove konstant, sådan var det allerede inden jeg testede positivt (da jeg var 3+5)

for at det er derfor

Appropos sukker, så kan man sagtens få nogle sjove trange indimellem, det har jeg ikke selv oplevet så meget, men kan læse at der er mange der har! Så hold modet oppe

Hvornår har du testdag?

Jeg mener det er lørdag fordi min mens er vist blevet rykket lidt

Anmeld

19. oktober 2011

NNL

Anonym skriver:

Jeg mener det er lørdag fordi min mens er vist blevet rykket lidt

Okay, så bliver det jo spændende

Håber for dig den er der!!

Anmeld

19. oktober 2011

FogL

Jeg var ubeskriveligt træt mellem 7. og 13. uge, og kunne sove KONSTANT! Og samtidig så føler man sig bare ikke rigtig på toppen, synes jeg. 

Anmeld

19. oktober 2011

AnnaK89

Altså kl. 20 er jeg sådan set klar til at gå i seng og når jeg kommer hjem fra skole, så skal jeg have mig en lur. 

Jeg er kun 4+0 og jeg har haft det sådan i ca. 5 dage nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.