Julegave ønsker 6 årig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

maria87

Chr-Hei skriver:

Super fine ideer..

Dog har han det hele ,.

Han hører ikke så meget musik og er modstander af tøj i gave da han aldrig får andet på dens "rigtige" mors side og han bliver SÅ skuffet

når okay , men film og sengetøj kommer der jo hele tiden nyt af... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

ekzunz

Jeg har også en Lukas på 6 som snart bliver 7. Han ønsker sig også lego, mest med StarWars men også noget af al det andet. Han fik også en del sidste år, det blev samlet, leget med, samlet, leget med og bygget på nye og spændende måder. Det er da trist med Lego hvis man ikke leger med det.

Han ønsker sig også Beyblades, beybladbane, bakugan, Fifa12 til Nintendo, Beybladespil til Nintendo, Fireflys (aner ikke helt hvad det er, men der er reklamer for dem hele tiden) Nerf geværer, udklædningstøj, StarWarsfilm (de rigtige) plakater med alt muligt, mobiltelefon, bærbar (selvfølgelig helt udelukket)

Anmeld

19. oktober 2011

Chr-Hei

Znuzke skriver:

Jeg har også en Lukas på 6 som snart bliver 7. Han ønsker sig også lego, mest med StarWars men også noget af al det andet. Han fik også en del sidste år, det blev samlet, leget med, samlet, leget med og bygget på nye og spændende måder. Det er da trist med Lego hvis man ikke leger med det.

Han ønsker sig også Beyblades, beybladbane, bakugan, Fifa12 til Nintendo, Beybladespil til Nintendo, Fireflys (aner ikke helt hvad det er, men der er reklamer for dem hele tiden) Nerf geværer, udklædningstøj, StarWarsfilm (de rigtige) plakater med alt muligt, mobiltelefon, bærbar (selvfølgelig helt udelukket)

Rigtige gode ønsker og også noget lige for Lukas... Det bayblade har han i stride strømme og snart det eneste han gider lege med .. Så super god ide... Her er star wars også et hit og hele hans værelse er lavet i star wars med plakater, bor (staves) lamper, sengetøj osv.. Mobiltelefon har han en gammel er vores (MEN kun til når han er alene en time hver 4 onsdag så han kan ringe.. Er lidt modstander af han får det når ingen i hans klasse har det.) Men bærbar har han min den gamle som jeg bestemmer hvornår han må spille på Men må da lige hører ham om det fireflyes hvad end det så er hehe .. Nintendoen føler jeg ikk er så spændende mere men kunne da være et spil ville hjælpe på det.. Må lige forhører ham når han vender hjem igen

tak for hjælpen har fået lidt tænke over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.