Killing bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.984 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

dorismusse

Hej :-)Jeg giver en søs og kælen hunkat på 20 uger væk, da min søn desværre viser ret vilde tegn på allergi. Jeg prøver dagen ud og give hende væk- ellers er jeg nødt til at lade hende aflive Håber en eller anden vil ha en sød kat.Vi bor i FredericiaSend pb med nr, hvis jeg skal sende billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Mira0911

Hvis du ikke finder et nyt hjem, hvad så med på et internat? Det er synd at aflive en sund og rask kat... 

Den kat har mange år foran sig endnu... 

Anmeld

18. oktober 2011

Jakob'sMor

dorismusse skriver:

Hej :-)Jeg giver en søs og kælen hunkat på 20 uger væk, da min søn desværre viser ret vilde tegn på allergi. Jeg prøver dagen ud og give hende væk- ellers er jeg nødt til at lade hende aflive Håber en eller anden vil ha en sød kat.Vi bor i FredericiaSend pb med nr, hvis jeg skal sende billeder.

Kan du ikke give den til Inges kattehjem?

Anmeld

18. oktober 2011

dorismusse

Jakob'sMor skriver:

Kan du ikke give den til Inges kattehjem?

Hvor ligger det og hvad koster det??

Anmeld

18. oktober 2011

dorismusse

Mira0911 skriver:

Hvis du ikke finder et nyt hjem, hvad så med på et internat? Det er synd at aflive en sund og rask kat... 

Den kat har mange år foran sig endnu... 

Jo tænkte jeg slet ik over - hvorn gør man det?

Anmeld

18. oktober 2011

Jakob'sMor

dorismusse skriver:

Der ligger et i Odense - ved faktisk ikke om det koster noget, kig på deres hjemmeside Www.inges-kattehjem.dk

Anmeld

18. oktober 2011

Mira0911

dorismusse skriver:

Jo tænkte jeg slet ik over - hvorn gør man det?

Jeg ved ikke hvordan man gør, men mener der er noget med at man skal betale et beløs - er ikke sikker.... Kontakt nogle internater i nærheden af dig og høre dem ad... 

Anmeld

18. oktober 2011

Pia.

dorismusse skriver:

Der ligger Ingens kattehjem og flere dyreinternater rundt i landet - Hvad jeg ved er det ikke gratis - mener man betaler hvad det koster at sterilisere og vaccinere katten hvis ikke den er passet med dette...

Men ring rundt - aflive den syntes jeg er forkert, hvis den intet fejler...

Anmeld

18. oktober 2011

mth1987

Som andre før har nævnt syntes jeg det forkert at skrive det med aflivning. Det så dejligt at høre du kommet på andre tanker. Og hvis du har råd til at aflive den har du også råd til at aflevere den på et internat

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

mth1987 skriver:

Som andre før har nævnt syntes jeg det forkert at skrive det med aflivning. Det så dejligt at høre du kommet på andre tanker. Og hvis du har råd til at aflive den har du også råd til at aflevere den på et internat

Det er nemlig rigtigt

Det koster vist omkring 500 kr. at aflevere en kat på et internat, og lidt dyrere at få den aflivet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.