kan man få lidt hjælp her:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej.. Min spirals ophør engang i næste uge hvor meget kan jeg hidtil stole på den? Jeg står desværre og ikke har råd til en ny og har derfor lånt penge til en ny men det kan først lade sig gøre til midten af måneden. Ville i mene den var pålidelig mere nu? min kæreste mener at så længe jeg bløder med den og min cyklus ikke er relmæssig skulle der ikke ske noget.. nogen erfaringer eller bud her ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

ingen der ved noget ?????????????

Anmeld

18. oktober 2011

MetteS81

Jeg ved desværre ikke noget om spiraler, men har du hørt din læge ad? Er sikker på at han/hun kan give svar

Anmeld

18. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej.. Min spirals ophør engang i næste uge hvor meget kan jeg hidtil stole på den? Jeg står desværre og ikke har råd til en ny og har derfor lånt penge til en ny men det kan først lade sig gøre til midten af måneden. Ville i mene den var pålidelig mere nu? min kæreste mener at så længe jeg bløder med den og min cyklus ikke er relmæssig skulle der ikke ske noget.. nogen erfaringer eller bud her ?

Spiraler kan holde i op til 2 mdr efter udløbsdatoen..det SKAL de kunne

Det gælder alle former medicinske materialer samt piller m.m. Med mindre det er de korttidsholdbare så som fx øjendråber og den slags.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. oktober 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke, hvilken spiral du har, men jeg har selv lige fået hormonspiralen Mirena. Den lover at holde 5 år, og så spurgte jeg lige min gynækolog, om det er præcis 5 år, den holder. Han sagde, at den med garanti vil holde 5 år men muligvis også længere.

Jeg tror ikke, at en måned ekstra skulle gøre nogen forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.