En lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Mie A

Hej tøser
Tak for alle jeres hilsner.
Jeg var simpelthen så ked af det i går, så jeg kune slet ikke overskue at skrive herinde.
Jeg er holdt op med at bløde, men ved jo ikke om jeg er købt eller solgt! Jeg skal til læge i morgen og regner så med at komme til en skanning... pyhaaa jeg er simpelthen bare så bange for at de skal fortælle mig at jeg ikke er gravid mere. Jeg skal nok skrive når jeg ved noget nyt... Jeg håber bare inderligt at det er godt nyt.
Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Sille

uha hvor hr jeg tænkt meget på dig mie... jeg håber virkelig det bedste for dig.. det er en frygtelig situation...
mange tanker herfra

Anmeld

2. marts 2008

Astrid P

Vi krydser alt hvad krydses kan og håber det bare var en forskrækkelse!
KH Astrid

Anmeld

2. marts 2008

Susan1978

ja også masser af XXXXXXXXXXXXXXXX herfra...

Susan og Emil som sover godt ude.. ;)

Anmeld

2. marts 2008

sbs78

Hej Mie

Iiii hvor kan jeg følge dig. Har selv været det i genmmen, begge gange jeg ventet mig.
man kan undre sig over at man kan bløde så meget og der ikke er noget i vejn. Her i min sidste graviditet blødte jeg rigtig meget også klumper, men alt var som det skulle være.

Lige et par spørgsmål
Hvor langt er du henne??
Har du snakket med nogen på sygehuset?
Da jeg ventet men med Freja. Begyndte jeg at bløde helt vildt, da jeg var omkring 18-19 henne. Og det var en onsdag aften. Jeg ringet simpelthen til skadestuen og sagde at jeg ville tjækkes, de var ikke meget for det, men jeg sagde at det ville jeg bare, for jeg var pisse bange. så jeg fik lov til at komme op til en tjæk.
Håber måske dette kan berolige dig lidt. Du er meget velkomme til at spørge, hvis det er :)
Knus sidsel

Anmeld

2. marts 2008

Tynen

Kære Mie!!

Du får en masse krydser og held og lykke herfra!!

Kan godt forstå det er rigtig hårdt!! - Åh ville bare ønske jeg kunne gøre noget! Det er da så frustrende ikke at vide om man er købt eller solgt, som du siger!

Håber på det bedste!!

Trine

Anmeld

2. marts 2008

Lulle25

Hej Mie Held og lykke i morgen, men sandsynligheden for at du stadig venter dig er jo stor når du er holdt op med at bøde ;) Heldigvis.
Håber alt det bedste for dig og skriv endelig så vi kan følge lidt med:)
Kh Louise

Anmeld

2. marts 2008

Mie A

sbs78 skriver:

Hej Mie

Iiii hvor kan jeg følge dig. Har selv været det i genmmen, begge gange jeg ventet mig.
man kan undre sig over at man kan bløde så meget og der ikke er noget i vejn. Her i min sidste graviditet blødte jeg rigtig meget også klumper, men alt var som det skulle være.

Lige et par spørgsmål
Hvor langt er du henne??
Har du snakket med nogen på sygehuset?
Da jeg ventet men med Freja. Begyndte jeg at bløde helt vildt, da jeg var omkring 18-19 henne. Og det var en onsdag aften. Jeg ringet simpelthen til skadestuen og sagde at jeg ville tjækkes, de var ikke meget for det, men jeg sagde at det ville jeg bare, for jeg var pisse bange. så jeg fik lov til at komme op til en tjæk.
Håber måske dette kan berolige dig lidt. Du er meget velkomme til at spørge, hvis det er :)
Knus sidsel

Jeg tror kun at jeg er ca. 6 uger henne... men kan jo ikke være helt sikker, da jeg endnu ikke har fået en terminsskanning. Jeg har ikke snakket med nogle fra sygehuset - Der er alligevel ikke noget de kan gøre :(
Jeg har en tid hos lægen i morgen, så må vi se hvad hun siger...
Jeg blødte også, da jeg ventede Simon. Men denne gang var der meget mere :( Da jeg var oppe og blive skannet dengang, der fik jeg først at vide at der ikke var noget foster mere - men da jeg så blev skannet endnu engang, fik de heldigvis øje på min lille trold og hans lille hjerte der blinkede... (L)
Så jeg ved ikke engang om jeg vil tro på dem, hvis de fortæller mig at den lille bebs er væk. Pyhaaa.... jeg synes at det er totalt flashback! Hvis jeg nu bare ikke havde blødt så meget, så ville jeg nok ikke være SÅ nervøs, da jeg jo har prøvet at bløde før.
Hvor timerne dog bare snegler sig afsted i dag :(:(:(
Knus Mie

- Og 1000 tak alle tøser for jeres hilsner - Det betyder meget for mig!

Anmeld

2. marts 2008

BellaT

Hej Mie.

Krydser fingre for dig og håber virkelig det bedste.
Men mon ikke det hele er iorden, når du ikke bløder mere. Det vil jeg da tro.:)
Kan godt forstå tiden føles lang lige nu.
Håber snart at høre godt nyt fra dig..

Knus og tanker fra Helle...

Anmeld

2. marts 2008

Loggidut

søde mie...jeg vil tænke på dig...det lover jeg dig...og krydser alle mine fingre for alt går godt...
det er slet ikke sjovt, og da slet ikke når du har prøvet det før, og man får bare tusinde tanker det farer igennem ens hjerne...
jeg syntes at kunne huske at jeg først blev glad over at finde ud af jeg var gravid....og det levede jeg lige højt på i 5 min...men så fik jeg bare den sorteste sky...for så kom jeg i tanke om det ikke var helt normalt at bløde mens man var gravid....så det er en frygtelig rutchetur man er på mens man venter...
og jeg kan huske jeg var drøn bange for at tif fejlede et eller andet...og måske skulle havde været en spontan abort...og den frygt kan jeg sørme stadig have...er det ikke underligt?
men det korte af det lange er...at blødningen kan komme mange andre steder fra...så jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan krydse, og tænker på dig i morgen!

stort trøste knus fra sloggi...som venter med spænding om din melding!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.