sbs78 skriver:
Hej Mie
Iiii hvor kan jeg følge dig. Har selv været det i genmmen, begge gange jeg ventet mig.
man kan undre sig over at man kan bløde så meget og der ikke er noget i vejn. Her i min sidste graviditet blødte jeg rigtig meget også klumper, men alt var som det skulle være.
Lige et par spørgsmål
Hvor langt er du henne??
Har du snakket med nogen på sygehuset?
Da jeg ventet men med Freja. Begyndte jeg at bløde helt vildt, da jeg var omkring 18-19 henne. Og det var en onsdag aften. Jeg ringet simpelthen til skadestuen og sagde at jeg ville tjækkes, de var ikke meget for det, men jeg sagde at det ville jeg bare, for jeg var pisse bange. så jeg fik lov til at komme op til en tjæk.
Håber måske dette kan berolige dig lidt. Du er meget velkomme til at spørge, hvis det er :)
Knus sidsel
Jeg tror kun at jeg er ca. 6 uger henne... men kan jo ikke være helt sikker, da jeg endnu ikke har fået en terminsskanning. Jeg har ikke snakket med nogle fra sygehuset - Der er alligevel ikke noget de kan gøre :(
Jeg har en tid hos lægen i morgen, så må vi se hvad hun siger...
Jeg blødte også, da jeg ventede Simon. Men denne gang var der meget mere :( Da jeg var oppe og blive skannet dengang, der fik jeg først at vide at der ikke var noget foster mere - men da jeg så blev skannet endnu engang, fik de heldigvis øje på min lille trold og hans lille hjerte der blinkede... (L)
Så jeg ved ikke engang om jeg vil tro på dem, hvis de fortæller mig at den lille bebs er væk. Pyhaaa.... jeg synes at det er totalt flashback! Hvis jeg nu bare ikke havde blødt så meget, så ville jeg nok ikke være SÅ nervøs, da jeg jo har prøvet at bløde før.
Hvor timerne dog bare snegler sig afsted i dag :(:(:(
Knus Mie
- Og 1000 tak alle tøser for jeres hilsner - Det betyder meget for mig!
Anmeld