Brystforstørrense operation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

hvor mange af jer har fået det lavet, og hvad gjorde i med børnene de kommende dage?

jeg skal opereres i starten af ugen og min mand skal jo arbejde.

så ville høre hvad i gjorde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

GønskE

Anonym skriver:

Hej piger.

hvor mange af jer har fået det lavet, og hvad gjorde i med børnene de kommende dage?

Nu har jeg ikke børn.. Men havde jeg haft, skulle de blive passet, - og min kæreste havde fri i to uger, og må sige det lige ud, havde han ikke været hjemme den første uge for at kunne hjælpe mig, så var jeg død!!! Jeg kunne ikke rejse mig, kunne ikke selv tage mit glas på bordet, kunne ikke selv tage bukserne af ordentlig de første par dage eller noget!! Det gjorde så ondt, jeg var så dårlig og kastede op osv.. Kan kun råde dig til, at der skal være en omkring dig hele tiden! Man kan INTET!! --- og når jeg lå ned om natten, og skulle op om morgenen skulle jeg hjælpes, også når jeg skulle ned og ligge.. Bare jeg lænede mig tilbage i sofaen /: .. Men i dag var det det værd!

Anmeld

18. oktober 2011

Georgia

Anonym skriver:

Hej piger.

Vil sige at du har et meget stort problem så.
Min mand havde fri ugen efter og derefter afl. og hentede han - samt ordnede alt hjemme

Anmeld

18. oktober 2011

LIZO

du kan ikke tage dig af børene de første par dage.. min mand tog fri.. og selvom jeg troede jeg lige kunne løfte zoey så blev jeg staffet bagefter med smerter.. så lad vær..

har nu prøvet det  gange.. og begge gange har han sørget for at ha fri.. min svigerinde havde barsel 2 gang, så hun var her bare for at underholde mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.