Jeg har lige været oppe hos lægen til risiko vurdering, for hvordan min graviditet vil forløbe.. Og det var bare den ene dårlige nyhed, efter den anden...
jeg var inde i august blive rygopereret 2 gange, første gang gik det galt og de fik fjernet en del af min rygsøjle, de ikke skulle samt en blodprob. få dage efter røg jeg op til operation igen, for at få fjernet noget meget rygsøjle samt diskusprolaps..
Efterfølgende har jeg haft mange smerter og komplikationer...
Nå men i flg. min læge fik jeg dette af vide .:
Han vil foreslå jeg snakker med jordemoder om planlagt kejsersnit, da han er bange for komplikationer under fødsel,da jeg ikke selv vil kunne presse nok.. Jeg har altid drømt om føde naturligt. Min mand har to drenge, med sin eks-kone, begge taget med kejsersnit, og han havde glædet sig vildt meget til en naturlig fødsel..
Nå, en anden ting er, han vil foreslå en tidlig sygemelding, grundet graviditet.. Han er bange for grundet min ryg og smerterne, at jeg ikke vil ligge mærke til evt. belastning eller lign. da smerterne kan minde om hinanden, og han er bange for jeg vil overse/ ignorere faresignaler..Problemet er grundet ryggen, har jeg lige været sygemeldt i næsten 3 måneder. Og fået af vide jeg skal være klar til fuldtid i uge 46, ellers risikerere jeg opsigelse. Vi er lige blevet gift, og jeg kan derfor ikke søge kontanthjælp. Og vi kan IKKE klare oos på en indtægt.
den sidste ting jeg fik af vide, var han ville forklare om nakkefoldsscanning... Han sagde han ville anbefale jeg snnakkede med en jordemoder, inden NF, om det var aktuelt for mig at få den... Jeg har haft en slem depresion, og han er bange for at får jeg en risici gruppe, at jeg vil fokusere på den under resten af graviditeten ( han har nok ret ), og i sidste ende have skadet barnet, mere pga. af stress, end hvis jeg ikke får taget den....
Min læge er en helt fantastisk læge, og hver gang der har været noget, har han taget mig seriøst og hjulpet mig... Han tager sig altid tid til at snakke. Hans kone er jordemoder, og han hører mange historier.... Så han vil bare det bedste for mig...
Men synes alligevel det var hårdt at få af vide, at min graviditetkommer til at blive en lang og sej kamp...Allerede nu har jeg kunne mærke tiltagende smerter, i forhold til dem jeg normalt har. Så frygter hvordan det hele ser ud om et par måneder...
Ligenu flyver tankerne bare rundt.. Det skal siges jeg arbejjder for det offentlige, og der er kæmpe fyringsrunde pt. og jeg kan ikke snakke med min leder om min graviditet, da jeg er sindsyg mange for at ryge, på en åndsvagt grundlag, da jeg har opbrugt mine sygedage...
Lorte dumme ryg...Jeg hader den...Hvorfor skulle det hele bare falde sammen... Jeg har prøvet få et barn i ti år ( inkl. med min eks ). nu sker det endelig, og så på det dårligeste tidspunkt overhovedet... kan ikke engang klare min genoptræning, som jeg er blevet nødsaget til at stoppe...
Knus sandie - og til dem der gad bruge tid på læse mit meeeeget lange indlæg....1000 tak