Min mave hopper! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Min mave hopper!!  

Er lidt stolt! Min lille pige ligger rigtig og hygger sig inde i maven. Fik det også på video, men der er åbenbart ingen andre end mig selv der kan se det  

Ville gerne ligge videoen ind, men det kan jeg slet ikke finde ud af hvordan man gør

Men det er nu en rar følelse, at jeg kan mærke hende så tit nu og at man kan begynde at se det på maven fordi den hopper!  Altså.. ellers ligner jeg stadig ikke en der gravid, jeg har hængemave synes jeg selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Nessie

Det ser så sjovt ud, når maven hopper og danser

Og når man kan se at babyen ligge helt ude ude i den ene side

Jeg er sikker på at du har en fin gravid mave, og ikke bare en hængemave

Anmeld

18. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Det ser så sjovt ud, når maven hopper og danser

Og når man kan se at babyen ligge helt ude ude i den ene side

Jeg er sikker på at du har en fin gravid mave, og ikke bare en hængemave

Det er meget forskelligt fra dag til dag hvordan min mave ser ud synes jeg  Burde vel også snart få taget et billede og lagt ind, synes bare aldrig den er så flot som alle andres maver

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Det er meget forskelligt fra dag til dag hvordan min mave ser ud synes jeg  Burde vel også snart få taget et billede og lagt ind, synes bare aldrig den er så flot som alle andres maver

Det er øjnene der ser  Man er altid selv mere kritisk.
Jeg kan godt se nu bagefter, at jeg havde en kæmpestor, men flot mave, det kunne jeg ikke mens jeg var gravid

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

Det ser rigtig sjovt ud når maven hopper.. Syns faktis det er sjovere at se maven bevæge sig, end at mærke det med hånden ovenpå maven.. Kæreste sidder os tit om aftenen og stirre på maven.. fordi han syns det ser så sjovt ud..

Igår lavede bettemanden faktis en rigtig sjov bevægelse.. hvor det føles som om hans arm lavede en stor bevægelse hele vejen hen over maven.. det så, så sjovt ud,,. jeg lagde og så gomorgen tv i sengen.. og kunne ikke lade være med at grine af det.. selvom jeg var helt alene
Det er dejligt når man kan begynde og se hvordan de mosler rundt.. og ha en fornemmelse af hvordan de ligger..

Anmeld

18. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Det er øjnene der ser  Man er altid selv mere kritisk.
Jeg kan godt se nu bagefter, at jeg havde en kæmpestor, men flot mave, det kunne jeg ikke mens jeg var gravid

Det er nok meget rigtigt det du siger

Anmeld

18. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nitz - 27+ skriver:

Det ser rigtig sjovt ud når maven hopper.. Syns faktis det er sjovere at se maven bevæge sig, end at mærke det med hånden ovenpå maven.. Kæreste sidder os tit om aftenen og stirre på maven.. fordi han syns det ser så sjovt ud..

Igår lavede bettemanden faktis en rigtig sjov bevægelse.. hvor det føles som om hans arm lavede en stor bevægelse hele vejen hen over maven.. det så, så sjovt ud,,. jeg lagde og så gomorgen tv i sengen.. og kunne ikke lade være med at grine af det.. selvom jeg var helt alene
Det er dejligt når man kan begynde og se hvordan de mosler rundt.. og ha en fornemmelse af hvordan de ligger..

Ligger også inde i sengen nu og nyder at jeg kan se hende bevæge sig samtidig med at jeg starte også kan mærke det  

Sidder med et kæmpe smil hver gang det hopper

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

rikkeregnbue skriver:

Ligger også inde i sengen nu og nyder at jeg kan se hende bevæge sig samtidig med at jeg starte også kan mærke det  

Sidder med et kæmpe smil hver gang det hopper

Hihi ja det kan jeg også få meget tid til at gå med.. Bare ligge og kigge.. og lige puffe lidt tilbage.. Så man får et "bånd" til bebs.. Man lære ham/hende lidt at kende på den måde syns jeg.. det er svært at forklare.. Kæresten siger jeg er tosset når jeg puffer tilbage.. men det er nok bare en "mor" ting, som farmand ikke forstår.. Forståeligt nok...

Anmeld

18. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nitz - 27+ skriver:

Hihi ja det kan jeg også få meget tid til at gå med.. Bare ligge og kigge.. og lige puffe lidt tilbage.. Så man får et "bånd" til bebs.. Man lære ham/hende lidt at kende på den måde syns jeg.. det er svært at forklare.. Kæresten siger jeg er tosset når jeg puffer tilbage.. men det er nok bare en "mor" ting, som farmand ikke forstår.. Forståeligt nok...

Jeg aer altid lige der hvor hun sparker  Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.