Eva skriver:
Jeg ser en kæmpe svaghed ved jeres model...men det handler jo selvfølgelig om hvad det er man vil lære sine børn.
Mine børn de skal lære eller de har allerede lært, at de er en vigtig del af en familie, en familie er ikke en arbejdsplads og det man gør i familien gør man fordi det hele skal fungere...en maskine der ikke kan undvære et eneste led...de lærer at de er værdifulde og at værdien ikke udregnes i penge. At man kan og skal være med og at de alle har stor betydning.
Jeg er ikke arbejdsgiver, jeg er mor....
Så her hjælper man selvfølgelig...men hverken jeg eller mine børn får penge for det...hjælpsomhed i familien belønnes udelukkende ved at mine børn er og føler sig uundværlige...
Knus Eva
det syndes jeg er rigtig flot at du gør det på den måde

Ja der er sikkert nogle svagheder ved vores model men det er der vel ved alt?

Jeg er bare bange for at hvis jeg gør det på den måde du gør at hun blir alt for forkælet.
så det kan godt være at det mere er på grund af mig vi gør det på denne¨måde, men tror nu os at det er godt for hende.
Det skal ikke menes på den måde at det er en arbplads, slet ikke, Hun ska samtidig lære at ¨hjælpe til uden at få penge for det, ellerd ender hun jo bare som en der slet ik vil gøre noget uden at få penge for det

og det er bestemt ikke meningen

Jeg vil bare gerne gøre det rigtige for min datter, Hvad der så er rigtigt er jo forskelligt fra person til person.
Anmeld