Erfaring med akkupunktur - Bækkensmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Nitz - <3 David

Hejsa tøser..

Jeg har igennem lang tid døjet med bækkensmerter (skævt bækken). jeg har været ved fysiuaterapeut, der har rettet det lidt op. Men stadig smerter.. Jeg foreslog så min egen læge akkupunktur.. Men da hun ikke selv havde erfaring med akkupunktur på de smerter, så fik hun en af de andre læger i huset til at vise hende hvordan man kunne gøre. Jeg har nu fået en behandling (her for en time siden) så jeg kan ikke sige endnu om det hjælper.. Jeg skal have akkupunktur en gang om ugen.

Men så tænkte jeg at jeg da lige kunne høre her inde om der er nogle der har erfaringer med akkupunktur på bækkensmerter/bækkenløsning.. Jeg ved godt at det er meget forskelligt om det har virkning eller ej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Nitz - <3 David

Det var ik mange der nåede at se min tråd

Anmeld

19. oktober 2011

Drømme

Nitz - 27+ skriver:

Hejsa tøser..

Jeg har igennem lang tid døjet med bækkensmerter (skævt bækken). jeg har været ved fysiuaterapeut, der har rettet det lidt op. Men stadig smerter.. Jeg foreslog så min egen læge akkupunktur.. Men da hun ikke selv havde erfaring med akkupunktur på de smerter, så fik hun en af de andre læger i huset til at vise hende hvordan man kunne gøre. Jeg har nu fået en behandling (her for en time siden) så jeg kan ikke sige endnu om det hjælper.. Jeg skal have akkupunktur en gang om ugen.

Men så tænkte jeg at jeg da lige kunne høre her inde om der er nogle der har erfaringer med akkupunktur på bækkensmerter/bækkenløsning.. Jeg ved godt at det er meget forskelligt om det har virkning eller ej..

Håber nogen kan svare dig :/

Anmeld

19. oktober 2011

Nitz - <3 David

Drømme skriver:

Håber nogen kan svare dig :/

Mange tak..

Det kunne jo være sjovt at høre andres erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.