Forårsbarn - lift eller voksi eller noget helt tredje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Giraffen

Hej Piger

SÅ fandt jeg barnevognen og den er sat af til os

MEN den koster 6500 brugt og så er der en voksi med i stedet for en lift

Hun siger den er med tæppe så den ikke er til vinter og så er det jeg tænker

kan man undvære liften, når man har en voksi så?

umiddelbart vil jeg gerne bare have den vogn med voksien men det kræver argumenter og jeres erfaring at få manden med på den, for han er sgu lidt konservativ på det punkt

Vores termin er 28. marts så baby vil komme ud i forår/sommer og sove i barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

maria_wlt

Giraffen skriver:

Hej Piger

SÅ fandt jeg barnevognen og den er sat af til os

MEN den koster 6500 brugt og så er der en voksi med i stedet for en lift

Hun siger den er med tæppe så den ikke er til vinter og så er det jeg tænker

kan man undvære liften, når man har en voksi så?

umiddelbart vil jeg gerne bare have den vogn med voksien men det kræver argumenter og jeres erfaring at få manden med på den, for han er sgu lidt konservativ på det punkt

Vores termin er 28. marts så baby vil komme ud i forår/sommer og sove i barnevogn

Med tæppe?? Hvad mener hun med det??

Hvis det er en Voksi med begge dyner så behøver du ingen lift...

Anmeld

18. oktober 2011

LISBETH:-)

Jeg har Elina der er født i Maj og jeg har brugt Voksi til hende hele tiden og det har fungere fint. Dog brugte jeg liften når vi var hjemme så jeg synes det er en fordel og have begge dele!!

Hvis det er en rigtig voksi så er der altid vinterdyne i og så skal man tilkøbe sommerdynene. Men måske det er en anden slags kørerpose end voksi? Jeg ville ikke købe den hvis der ikke er vinterdyne i. Så kan det godt være for koldt i f.eks. April (man ved jo aldrig med det danske vejr)

Til den store der er født i Juli havde jeg i starten liften og fra 4 mdr en voksi efterligning det fungerede også fint. Dog skulle hun klædes godt på da den langt fra var lige så varm som den orginale voksi.

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

maria_wt skriver:

Med tæppe?? Hvad mener hun med det??

Hvis det er en Voksi med begge dyner så behøver du ingen lift...

hehe jeg prøver lige at høre hende præcis hvad det er for en

Dvs at hvis der er en voksi med sommerdyne så kan de godt bruge den om sommeren frem for en lift?

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

lisbeth2910 skriver:

Jeg har Elina der er født i Maj og jeg har brugt Voksi til hende hele tiden og det har fungere fint. Dog brugte jeg liften når vi var hjemme så jeg synes det er en fordel og have begge dele!!

Hvis det er en rigtig voksi så er der altid vinterdyne i og så skal man tilkøbe sommerdynene. Men måske det er en anden slags kørerpose end voksi? Jeg ville ikke købe den hvis der ikke er vinterdyne i. Så kan det godt være for koldt i f.eks. April (man ved jo aldrig med det danske vejr)

Til den store der er født i Juli havde jeg i starten liften og fra 4 mdr en voksi efterligning det fungerede også fint. Dog skulle hun klædes godt på da den langt fra var lige så varm som den orginale voksi.

Jeg får lige undersøgt det med hvilken voksi det er

men min bekymring er primært om det bliver for varmt om sommeren med voksien + at baby måske ikke er stor nok til at undvære voksi/lift til den tid

Men det kommer nok lidt an på voksien (og babyen )

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen skriver:

Jeg får lige undersøgt det med hvilken voksi det er

men min bekymring er primært om det bliver for varmt om sommeren med voksien + at baby måske ikke er stor nok til at undvære voksi/lift til den tid

Men det kommer nok lidt an på voksien (og babyen )

Jeg har brugt den orginale voksi med sommerdyne hele sidste sommer og hele denne sommer til Elina født i maj sidste år.

Når det er meget varmt har hun bare haft meget lidt tøj på og så har jeg ikke snøret voksien helt til. Det har fungeret fint!

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

lisbeth2910 skriver:

Jeg har brugt den orginale voksi med sommerdyne hele sidste sommer og hele denne sommer til Elina født i maj sidste år.

Når det er meget varmt har hun bare haft meget lidt tøj på og så har jeg ikke snøret voksien helt til. Det har fungeret fint!

fedt det er godt med al jeres erfaring inden man køber sig fattig i ekstra udstyr :p

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen skriver:

fedt det er godt med al jeres erfaring inden man køber sig fattig i ekstra udstyr :p

ha ha ha ja man kan hurtig blive fattig.

Jeg vil dog sige at min aller aller bedste invistering ang. baby udstyr til 2 børn har uden samligning været en orginal voksipose. Desværre er min lille datter unormal stor så hun var  allerede vokset ud af den da hun blev 1 år, men kender flere der har brugt den helt til de bliver 3 år!

Og så mister den ikke så meget værdi, så man kan få en god pris for den bagefter hvis man vælger og sætte den til salg:-)

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha ja man kan hurtig blive fattig.

Jeg vil dog sige at min aller aller bedste invistering ang. baby udstyr til 2 børn har uden samligning været en orginal voksipose. Desværre er min lille datter unormal stor så hun var  allerede vokset ud af den da hun blev 1 år, men kender flere der har brugt den helt til de bliver 3 år!

Og så mister den ikke så meget værdi, så man kan få en god pris for den bagefter hvis man vælger og sætte den til salg:-)

har også lige fået bekræftet at det er en org voksi der er med barnevognen så det er skønt vidste godt jeg måtte eje den på et tidspunkt og at få den sammen med barnevognen er bare bonus

Anmeld

18. oktober 2011

lhn89

Vores Luna er fra maj og vi brugte egentlig ikke rigtig vores voksi de første mdr. Der kunne vi måske godt have brugt en lift, selvom at vi havde bærepladen til voksi. Problemet var at voksiposen var alt for varm til hende (også med sommerdynen)

Men nu ELSKER vi den! Luna nyder virkelig at putte i den frem for en dyen

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.