Vis mig din pusletaske :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.610 visninger
34 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

komodo

Som overskriften siger, vil jeg gerne se billeder af din pusketake og du må endelig gerne fortælle lidt om den også.

Er på jagt efter en ny og ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

morethanperfect

komodo skriver:

Som overskriften siger, vil jeg gerne se billeder af din pusketake og du må endelig gerne fortælle lidt om den også.

Jameen . Jeg har en silver cross . Som passer til barnevognen ..

Og til klapvognen har jeg en stokke .. Som så passer til klapvognen ..

Kan kun finde billede af Silver cross .. Men den er rigtig praktisk , for den er hård i det , og ikke blød som de andre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. oktober 2011

komodo

morethanperfect skriver:

Jameen . Jeg har en silver cross . Som passer til barnevognen ..

Og til klapvognen har jeg en stokke .. Som så passer til klapvognen ..

Kan kun finde billede af Silver cross .. Men den er rigtig praktisk , for den er hård i det , og ikke blød som de andre

den ser rigtig god ud, er den ikke også meget rummelig?

Anmeld

18. oktober 2011

morethanperfect

komodo skriver:

den ser rigtig god ud, er den ikke også meget rummelig?

Jo det er den faktisk .. Men den ser ikke sådan ud når man kigger på den sådan rigtigt ..

Anmeld

18. oktober 2011

(august)

Hej

Jeg har en Kate Spade pusletaske som jeg har haft med hjem fra USA. Den er enkel med et stort rum og to mindre til bleer og lign. også er der plads til to flasker ikke at jeg har brugt det, men muligheden er der. Den kan findes på diverse auktionssider.

Håber du finder en der opfylder dine ønsker.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. oktober 2011

komodo

Det er ihvertfald rart at høre erfaringer fra jer der faktisk har brugt taskerne og ikke bare fra en forhandler

Anmeld

18. oktober 2011

Brams

komodo skriver:

Jeg har en Gaia & ko (den store model, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder). Den er super rummelig (anbefales til tvillinger, men jeg kan sagtens fylde den ud med et barn )

Seperat rum med lynlås specialdesignet til "vådt" tøj, 2 rum med termoindlæg til flasker, 2 "rum" til bleer og vådservietter. Udenpå er der 2 rum med hægter og 1 stort med lynlås, i begge ender er der "rum" (vi bruger dem til cremer osv.). Den har både den skulderstrop som ses på billedet samt en lang til at hægte på, hvis man vil bære den over skulderen.

Jeg har været og er stadig, super super glad for den, det er en af de bedste investeringer vi har gjort til Lærke

P.S. Vores er i lyserød, så den passer til prinsessen

Anmeld

18. oktober 2011

komodo

Brams skriver:

Jeg har en Gaia & ko (den store model, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder). Den er super rummelig (anbefales til tvillinger, men jeg kan sagtens fylde den ud med et barn )

Seperat rum med lynlås specialdesignet til "vådt" tøj, 2 rum med termoindlæg til flasker, 2 "rum" til bleer og vådservietter. Udenpå er der 2 rum med hægter og 1 stort med lynlås, i begge ender er der "rum" (vi bruger dem til cremer osv.). Den har både den skulderstrop som ses på billedet samt en lang til at hægte på, hvis man vil bære den over skulderen.

Jeg har været og er stadig, super super glad for den, det er en af de bedste investeringer vi har gjort til Lærke

P.S. Vores er i lyserød, så den passer til prinsessen

den ser super lækker ud, og kender godt det med at man sagtens kan fylde en tvillingetaske til et barn.

Hvilke andre farver fåes den i??

Anmeld

19. oktober 2011

Brams

komodo skriver:

den ser super lækker ud, og kender godt det med at man sagtens kan fylde en tvillingetaske til et barn.

Hvilke andre farver fåes den i??

Uha der bliver jeg dig svar skyldig, det ved jeg desværre ikke

Anmeld

19. oktober 2011

2babygirls

komodo skriver:

Jeg har en sort odder pusletaske som passer til barnevognen.
Den har to lommer "udenfor" som jeg først brugte til alarmerne, men nu indeholder drikkelse og snacks til ture.
Inde i tasken har jeg igen to lommer, den ene indeholder bleer, gerne 6-7 stk og den anden indeholder håndsprit, solcreme og zinksalve.
I det store rum har jeg så et par bukser, bluse, body, sokker, strømpebukser, hagesmække, 2 stofbleer, engangsservietter, og engangs hagesmække.
Bag på tasken er der endnu en stor lomme hvor jeg har en hvid stofble og poser til skiftetider.

Tasken har også en lomme til sutteflasken, samt en taske dertil, og en liggeunderlag.

Jeg er pænt glad for den, selvom den er mega pusletaske stil agtig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.