Den perfekte gave til den smukkeste gravide kæreste<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.212 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

calvinharris

Hej Allesammen

Jeg har længe gået og ledt efter en gave til min smukke gravide kæreste, men nu spørg jeg jer til råds. Jeg vil gerne forkæle hende, da hun har det hårdt pga bækkenløsning, så hun trænger til en god overraskelse. Blomster ved jeg hun altid bliver glad for, det samme med smykker, men det er ikke lige det jeg vil give hende.

Gode forslag modtages gerne. Har tænkt på en 3d scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

lulini

calvinharris skriver:

Hej Allesammen

Jeg har længe gået og ledt efter en gave til min smukke gravide kæreste, men nu spørg jeg jer til råds. Jeg vil gerne forkæle hende, da hun har det hårdt pga bækkenløsning, så hun trænger til en god overraskelse. Blomster ved jeg hun altid bliver glad for, det samme med smykker, men det er ikke lige det jeg vil give hende.

Synes helt klart 3D scanningen lyder som en god idé - det vil i begge to blive utrolig glade for, det er bare noget man ikke skal gå glip af hvis man har muligheden for det

Anmeld

18. oktober 2011

JeNoVa

calvinharris skriver:

Hej Allesammen

Jeg ved godt, du skriver, at det ikke skal være et smykke, men et bolasmykke er altså en perfekt gave til en gravid kvinde. Det kan jo gives sammen med et gavekort til en lækker graviditetsmassage.

Anmeld

18. oktober 2011

Koen.

En 3D skanning lyder som en god idé ellers så en hid graviditetsmassage

Anmeld

18. oktober 2011

AnneP

calvinharris skriver:

Hej Allesammen

Super idé med 3D scaningen !

Jeg ønsker mig denne til når vores ønskebarn melder sin ankomst!

http://www.houseofmaabo.com/da-dk/catalog/item-list.aspx?category=d49dc63d-d85b-4eed-8936-8c2f36633c10

Anmeld

18. oktober 2011

anmaj

Hvis hun selv er glad for hendes mave kan du også give hende en fotografering hvos i kan forevige jeres lykke til det kommende barn.

Anmeld

18. oktober 2011

Henriette Aaby

Hmmm Nu har jeg selv bækkenløsning og mit højeste ønske er en graviditetmassage  så det vil jeg forslå, ellers er en ekstra dejlig skanning jo altid skønt.

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.