Baby kommer fra Thailand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

katrineoerum

Vi venter vores tredje barn og vores ældste er ved at være 4 år gammel så han kan godt forstår det meste. 

En dag spørger jeg kom om han helst vil have en lillesøter eller en lillebro og han svare at han vil helst have en lillebror.

Så spørger jeg ham om hvor man kan få sådan nogle henne hvor efter man siger at dem får man fra Thailand.

Min mand og jeg bliver lidt overrasket over det svar da vi slet ikke var klar over at han viste at der var noget der jed Thailand og hvordan havde vores søn resoneret sig frem til at der kommer babyer fra???

Den tænker vi lidt over om kommer lige pludselig i tanke om at nogle af vores venner har adopteret fra thailand og nu har de lige fortalt at de skal have en lillesøster fra Thailand som vi end dog har set billeder af.

Og så er man jo ikke dummere som fire årig at når nogen siger at børn kommer fra Thailand ja så gør de selvfølgelig det .......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Happiness

Hvor er han dog sød! Og ja, hvad skulle han da ellers tro

Anmeld

17. oktober 2011

Sabina92

katrineoerum skriver:

Vi venter vores tredje barn og vores ældste er ved at være 4 år gammel så han kan godt forstår det meste. 

En dag spørger jeg kom om han helst vil have en lillesøter eller en lillebro og han svare at han vil helst have en lillebror.

Så spørger jeg ham om hvor man kan få sådan nogle henne hvor efter man siger at dem får man fra Thailand.

Min mand og jeg bliver lidt overrasket over det svar da vi slet ikke var klar over at han viste at der var noget der jed Thailand og hvordan havde vores søn resoneret sig frem til at der kommer babyer fra???

Den tænker vi lidt over om kommer lige pludselig i tanke om at nogle af vores venner har adopteret fra thailand og nu har de lige fortalt at de skal have en lillesøster fra Thailand som vi end dog har set billeder af.

Og så er man jo ikke dummere som fire årig at når nogen siger at børn kommer fra Thailand ja så gør de selvfølgelig det .......

Hihi, hvor sødt

Anmeld

17. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hahaha, hvor kært!

Anmeld

17. oktober 2011

Henriette Aaby

Det var meget klogt tænkt når man er knap 4 år

Anmeld

17. oktober 2011

Lisbeth1985

Han skal nok blive til noget:-)

Anmeld

17. oktober 2011

Isabella_mor

katrineoerum skriver:

hvor er han sød

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

HVor sødt

Thailand er naturligvis dér hvor børnene kommer fra

Anmeld

18. oktober 2011

jydeinden

haha hvor smart tænkt

jamen self kommer alle børn da fra Thailand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.