var der ik en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Sille

der for noget tid siden på nb skrev at hendes barn var begyndt at snakke.. altså sådan forståelige ord i hvert fald???? lyder ret vildt....er der andre der gør det????

freja sir lyde.. mam mam, bab bab.. men det betyder vist ingenting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Astrid P

WHÅRT? Ej, det lyder da godt nok vildt... Herhjemme bliver der også kun sagt ba-ba-ba-ba og fa-fa-fa-fa og ma-ma-ma-ma og prrrrrrrrrrr-brrrrrr og pffffffft i en uendelighed! Det er muligt at det betyder noget, men jeg har bare ikke lært at forstå det endnu. Dåmme mor! ;)
KH Astrid

Anmeld

2. marts 2008

bette

haha her er der ingen bab bab ellr noget i den dur..
han siger bare uhuhuhuhu hele tiden.. haha
måske kommer der lige et ja indimellem.. men det er vist mere mig der gerne vil høre det.. end det er ham der siger det. hih
men han kan nikke og ryste på hovedet.. hehe:P

Anmeld

2. marts 2008

Tikki

Måske mig?
Iza siger: "ae ae" til katten, men det er vist fordi jeg siger det, fordi hun muler den for vildt. Tror ikke hun forstår, hvad hun siger. Hun siger: "mam mam" og "uhmmmm", når der serveres mad. Og så siger hun: "a det", når hun tager fat i en ting, men tror altså bare hun kopierer ordlyden, fordi jeg også kanstant og hele tiden spørger: "hvad der det?" Ellers er det ba ba ba, da da da, ma ma ma og i den dur :D

Anmeld

2. marts 2008

Sille

Jeanette skriver:

Måske mig?
Iza siger: "ae ae" til katten, men det er vist fordi jeg siger det, fordi hun muler den for vildt. Tror ikke hun forstår, hvad hun siger. Hun siger: "mam mam" og "uhmmmm", når der serveres mad. Og så siger hun: "a det", når hun tager fat i en ting, men tror altså bare hun kopierer ordlyden, fordi jeg også kanstant og hele tiden spørger: "hvad der det?" Ellers er det ba ba ba, da da da, ma ma ma og i den dur :D

ja måske var det dig:)
det lyder da som om hun forbinder mam mam med mad.. ellers ville hun vel også sige det når hun aede katten.. og ae ae når hun sku ha mad osv... det helt vildt..:)
Hun blir nok en stor-snakker.. er hendes mor mon det...;)

Anmeld

2. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeanette skriver:

Måske mig?

Under alle omstændigheder er det da vildt tidligt, super flot. Dygtig pige :D

Kh
Karoline

Anmeld

2. marts 2008

Tikki

Sille skriver:

Jeanette skriver:

Måske mig?

ja måske var det dig:)
det lyder da som om hun forbinder mam mam med mad.. ellers ville hun vel også sige det når hun aede katten.. og ae ae når hun sku ha mad osv... det helt vildt..:)
Hun blir nok en stor-snakker.. er hendes mor mon det...;)

ha ha ha - ja hendes mor ævler konstant og bliver altdi drillet med det 8D. Så det er ikke fra fremmede :P

Anmeld

2. marts 2008

Sille

haha jeanette....:))

Ja så det nok derfor... :))

Anmeld

2. marts 2008

Muffinmus

Tja....eller mig:)
Wiliam kan tit sige mam eller mad, mor, når han er ked og enkelte gange sagt op når han vil op.
Nogle gange siger han også mam mam til katten og klapper i gulver for at lokke den over...den har jeg ikke helt regnet ud endnu:)

Anmeld

2. marts 2008

Loggidut

Tif siger aaaahhhhh til katten når hun skal kæle den...og det lyder som om siden i går at hun siger A DE (hvad er det) men der er ingen hold i det...det er en lyd hun laver...men den med katten er god nok...for den kommer promte hver gang...men ellers så er det ba ba ba ba, da da da da

og ikke en skid andet...lol...men kan godt huske det indlæg om en eller anden der sagde mam man når der var mad...og måske er det jo rigtigt...de er jo vidt forskelige de køre børn

knus fra sloggi....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.