Kender I en der ikke har råd til babyudstyr???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2009

charlottekri

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

malou

Milla-Victoria's mor skriver:

Hold op hvor er det et stort hjerte du bærer rundt på Det er virkeligt flot gjort.

Jeg kender ikke nogen, men kom til at tænke på et indlæg jeg så herinde i går om en der i 17. uge skulle have en abort, fordi hun ikke mente hun havde råd til et barn!! Ville det ikke måske være en mulighed at hjælpe hende ud af den svie og smerte det ville medbringe!!

Synes det er hammer flot gjort

Held og lykke med det

Stort knus Pernille

super god ide..... men ved vi om hun genneførte aborten?? det var idag eller er det imorgen hun havde tid???

Anmeld

3. februar 2009

charlottekri

Det er i dag..

Anmeld

3. februar 2009

tttnd

charlottekri skriver:

Det er i dag..

åhhh jeg har lige skrevet til hend og håber at hun har fortrudt det og at det ikke er for sent....
Tak for henvisningen.

knus tttnd

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

malou skriver:

super god ide..... men ved vi om hun genneførte aborten?? det var idag eller er det imorgen hun havde tid???

Det var igår... Jeg kan lige prøve og ringe til søs og hør ad...

Anmeld

3. februar 2009

tttnd

Diana/Claus skriver:

Åhhh jeg finger for at det ikke er for sent, giv mig endelig besked.

Knus

tttnd

Anmeld

3. februar 2009

Pia.

Sikke et stort hjerte du har - der skulle være flere af dig til, det vile gøre verden til et bedre sted at leve... sidder her og får helt lyst til at give en masse ting væk ...

Varmt knus fra Pia...

Anmeld

3. februar 2009

tttnd

PiaR skriver:

Sikke et stort hjerte du har - der skulle være flere af dig til, det vile gøre verden til et bedre sted at leve... sidder her og får helt lyst til at give en masse ting væk ...

Varmt knus fra Pia...

Hej.

Ville det ikke være godt at sprede lidt lys hos dem der har det svært?
Hvis vi alle bare kunne vise lidt hensyn og respekt og dele det vi har, levede vi måske ikke i sådan en ego verden som den er idag.

Hvor og hvornår forsvandt medmenneske kærligheden? Den er godt nok svær at finde i denne verden.

Ville ønske at vi sammen kan hjælpes ad og sprede glæde i verden.

lidt er bedre end ingenting....
Smil og verden vil smile tilbage.... er det ikke det man siger

knus
tttnd

Anmeld

3. februar 2009

LineD

Hvor er det flot gjort!
Min familie fik sidste år julegaver for et meget beskedent beløb da jeg brugte julegave pengene til en sød enlig mor med 3 børn der trængte til en julemands agtig hånd med lidt gaver til ungerne Jeg må indrømme jeg har aldrig været så glad ved juletid som sidste år, bare tanken om smilet på 3 ungers læber og tyngden lettet lidt fra hendes skuldre!

Synes det er super gjort af dig! --> Håber du finder nogen der står og mangler

Anmeld

3. februar 2009

tttnd

Diana/Claus skriver:

Hej igen.

Du skulle vel ikke have ringet til hende endnu? Venter spændt på t svar fra dig.

Knus

tttnd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.