SÅ fik jeg endelig købt det kamera!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

DK

Ja... Søster Lil har længe truet med at NU ville hun altså have sit kamera tilbage (ja, man undrer sig, hvad skal hun med det?) Og nu er tiden så oprundet og den går ikke længere. På onsdag skal hun have det.

Og så stod lykkens gudinde mig bi Jeg fik udbetalt feriepenge i dag. Fra sidste/forrige år, bevilliget og udbetalt trods barsel og feriehindring og arbejdspladsens konkurs. Inden Mikkel kom hjem fra job og lagde meget fornuftige planer for hvad de kunne bruges på (jeg nævner i flæng: nye vinduer til hus og forrude, service af bil, julegaver, opsparing til evt. arbejdsløshed efter endt studie eller fest der skal afholdes i forbindelse med samme) så løøøb jeg ned i nærmeste Photo Care og hoppede rundt med dankortet indtil jeg var blevet prakket det første og bedste på.

Et Canon 1100D med standard objektiv, plus et mega lækkert 50 mm. objektiv der er KANON til portrætter. Ihhhh jeg er bare SÅ glad for det. Og slap "kun" 4800 kr. for det hele inkl. 8 GB hukommelseskort. Jeg ÆÆÆLSKER mit nye kamera. Det er lettere og mindre end det jeg havde lånt (et Canon E30 som er GIGA) det ligger så godt i min hånd og den lille linse med 50 mm tager bare de bedste billeder! Jeg har allerede øvet mig i dag og skudt de første 200 billeder af. I får de bedste to her (ja, bemærk engang hvor jeg virkelig begrænser mig!)

Nå. Men nu vil jeg se manual dvd'en og få gode hints, og se hvilket foto-AOF kursus jeg skal ønske mig i julegave! Plus det bliver vist noget med også at ønske sig en taske til det og måske et ekstra batteri så man altid kan have et friskt opladet med.

Knus og kram fra lykkelig Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Janni.

Hi hi skal love for at du har begrænset dig, ikke ét eneste billede kan jeg se 

Anmeld

17. oktober 2011

DK

What? Hvor blev billederne af? Nå. Der er en upload error som kommer uanset hvilke fotos/gamle billeder jeg prøver at lægger op. I må vente i spænding så

Anmeld

17. oktober 2011

Janni.

DK skriver:

What? Hvor blev billederne af? Nå. Der er en upload error som kommer uanset hvilke fotos/gamle billeder jeg prøver at lægger op. I må vente i spænding så

Suk, her sidder jeg pænt og venter  

Anmeld

17. oktober 2011

DK

Ha ha ha, ejj så prøver jeg lige igen.

Nææææ stadig fejl.

Anmeld

17. oktober 2011

DK

HA! Så fandt jeg ud af det. Det er bare fordi at det nye kamera tager billeder i max god kvalitet så de fylder 3,5-4 mb hver, og det er mere end baby.dk liiige tillader at man lægger op.

Så her kommer de i en komprimeret udgave!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.