Jahe.. Så går man her og venter.. Venter på der blir Januar.. desværre med en sygemelding i tasken.. Har nu gået hjemme i 2½ uge.. Og GAB hvor er det ved at være kedeligt..
Så fik jeg lige den brilliante ide at jeg da kunne se om der evt. skulle være andre der går hjemme. Enten sygemeldt, job-ledere, barsel, eller jah.. Anden grund

Jeg bor selv i Vrå, mellen Hjørring og Brønderslev.. Men har selv bil, så køre gerne rundt i det nordjydske..
Jeg er sygemeldt pga. bækkensmerter, så det er ikke de "vilde" aktiviteter jeg kan klare..

Men syns bare jeg mangler noget i min hverdag, når alle jeg kender går på arbejde osv.. Så hvis "kemien" passer så kunne vi da mødes en gang i mellem og hygge. Om du har børn eller ej er fuldstændig underordnet..

Vi finder nok på noget at snakke om alligevel

Om mig selv kan jeg sige at jeg er 25 år, Bor som sagt i Vrå, sammen med min dejlige kæreste og vores 3 hunde. Venter en lille knejt til Januar (termin 17. jan) Mm jah.. Hvad kan man mere skrive..? Det kan vi jo ta over en snak, hvis du vil lære mig at kende..
(Kom vist til at lyde som en dårlig dating profil haha)
Anmeld