Mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

bobbles

hej tænkte på om man ikke kunne samle en masse søde tøsser som man kunne lære at kende og mødes med, shoppe med, gå på cafe mm. Det kunne være vildt hyggeligt da jeg ikke rigtig har andre end min mand og mine børn i mit liv.. men det skulle gerne være omkring fr.værk området og nogenlunde lige gamle børn.. har barn fra den 13 september.. håber at høre fra nogle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

MelikkazMoar

Frøken Christiansen skriver:

hej tænkte på om man ikke kunne samle en masse søde tøsser som man kunne lære at kende og mødes med, shoppe med, gå på cafe mm. Det kunne være vildt hyggeligt da jeg ikke rigtig har andre end min mand og mine børn i mit liv.. men det skulle gerne være omkring fr.værk området og nogenlunde lige gamle børn.. har barn fra den 13 september.. håber at høre fra nogle..

Er desværre alt for langt væk..

Anmeld

17. oktober 2011

Laura.

Det kunne være rigtig hyggeligt, men min datter er godt nok "kun" 6½ mdr. gammel.. jeg er ellers fra Hundested..

Anmeld

17. oktober 2011

bobbles

Dk Lady skriver:

Det kunne være rigtig hyggeligt, men min datter er godt nok "kun" 6½ mdr. gammel.. jeg er ellers fra Hundested..

det gør skam ikke noget min datter er lige blevet 1 måned.. men derfor kunne det måske godt have interesse at mødes??

Anmeld

17. oktober 2011

Laura.

Frøken Christiansen skriver:

det gør skam ikke noget min datter er lige blevet 1 måned.. men derfor kunne det måske godt have interesse at mødes??

jo, det kunne vi sagtens finde ud af.. der er heldigvis ikke så langt imellem os..

Anmeld

17. oktober 2011

bobbles

Dk Lady skriver:

jo, det kunne vi sagtens finde ud af.. der er heldigvis ikke så langt imellem os..

super  hvad dage kan du? ellers kan vi lige skrive en PB til hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.