Hej alle sammen!
Oprettede for ikke så længe siden tråden om "Scanningsjordmoderen" 
Var til scanning idag da jeg gerne ville have en tryghedsscanning og havde beregnet til at være 6+1 idag - så tog vi til scanning med mange tanker.. Både positive og negative.
HAHA, det er den i København og var ved at dø af forpustethed på vej op til 3 sal, så forstår ikke hvordan de kvinder som er meeeeget længere henne kan døje de trapperne.. Nå nå nå 
Er så blevet scannet idag og det SÅ godt ud <3 Er dog mindre henne end beregnet. Hun beregnede mig til 5+4, og hun var så sød at give os en til scanning for samme pris om 2 uger.
Men men men
Hun så hjerteblink og vi så det også <3 SÅ FANTASTISK <3
Og så kunne hun ane en nr 2, hun ved ikke om den er gået til grunde endnu, eller om den er kommet senere eller om den når at udvikle sig... Ved ikke hvad jeg skal tænke om det?? Andet end det er så underligt men self på en go' måde 

Vi er så glade og al var så rigtig godt ud og hun var helt vild efter at scanne mig om 2 uger mht. til den anden (Man kunne ikke se noget inden i) men hun siger det nok er stor sansynlighed med kun 1 bebse <3 Men det er jo os heeeelt fint med os 
Her kommer lige et billede af den lille bebse (som ligner en lille svømmende fisk på vores DVD) .. også dejligt og en overraskelse at jeg skulle scannes udefra 
(skal lige opdatere com så kommer billedet
)
Anmeld