Baby med i fitnesscenter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min ryg er efterhånden så smadret at jeg skal have genoptrænet den så snart det er muligt for mig efter fødslen, og selvfølgelig skal bettemanden med da farmand også skal deltage for at motivere mig. Men hvad har i andre gjort? (jer der dyrker fitness) Tager i bare liften med og ligger den helt tæt på der hvor man træner så baby kan se en, eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

fønix

Anonym skriver:

Min ryg er efterhånden så smadret at jeg skal have genoptrænet den så snart det er muligt for mig efter fødslen, og selvfølgelig skal bettemanden med da farmand også skal deltage for at motivere mig. Men hvad har i andre gjort? (jer der dyrker fitness) Tager i bare liften med og ligger den helt tæt på der hvor man træner så baby kan se en, eller? 

Jeg håber det er i orden jeg lige følger med her jeg vil gerne afsted men er alene om min lille dreng

Anmeld

17. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jep .. Der hvor jeg trænede , kørte vi bare barnevognene med ind , og så lå han der og legede ..

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

Jeg håber det er i orden jeg lige følger med her jeg vil gerne afsted men er alene om min lille dreng

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jep .. Der hvor jeg trænede , kørte vi bare barnevognene med ind , og så lå han der og legede ..

Så man må gerne have barnevognen med ind i centeret? Hvad så hvis man skulle rundt til forskellige maskiner, tog man bare barnevognen med der?

Anmeld

17. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Så man må gerne have barnevognen med ind i centeret? Hvad så hvis man skulle rundt til forskellige maskiner, tog man bare barnevognen med der?

Ja det gjorde jeg ..

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja det gjorde jeg ..

Okay tak for dit svar! det virker nemt nok så

Anmeld

17. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Okay tak for dit svar! det virker nemt nok så

Det er det også

Anmeld

17. oktober 2011

Nitz - <3 David

Nu har jeg ikke selv født.. Men der hvor jeg trænede før graviditeten (måtte sætte det i bero pga. bækkensmerter) var der flere der havde helt små babyer med i centeret.. De tog bare autostolen med ind.. Og så var det nemt at ta den bette med rundt.. jeg trænede i Loop cirkeltræning.. Og der var rummet rigtig lille.. Så stod stolen midt i rummet så kunne mor sagtens holde øje med den bette..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.