Har jeg Veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at alle siger at man ikke er i tvivl når man har veer, men det er jeg nu alligevel...

Jeg er nu gået en uge over tid, og har haft en dejlig ubesværet graviditet... Jeg har ikke set meget til plukveer, har haft dem, men ikke noget jeg har mærket kraftigt synes ikke det har gjor ondt... De sidste par dage har de dig taget til...

Nu til aften er det begyndt at spænde fra under navlen og ligesom i et bælte rundt på maven og omme på lænden... Det gør virkeligt ondt, men kan godt de tv imens f.eks, men føler ikke jeg kan stå oprejst imens... De varer ca 30sek og kommer med et kvarter - tyve minutters mellemrum...

Kan det være starten på "rigtige" veer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Frk.S

Tjaaa, det kunne det nok godt.

Jeg blev så irriteret når folk sagde man ikke var i tvivl, for jeg havde flere gange nogle jag hvor jeg tænkte at det måske var det.

MEN da de endelig kom var jeg vitterligt ikke i tvivl. Men den første times tid var mine veer heller ikke så slemme, og jeg kunne bare ligge lige så stille i sengen, slappe af og tage tid i mellem dem. Derefter tog de meget kraftigt til, og så var jeg da i hvert fald SLET ikke i tvivl.

Anmeld

17. oktober 2011

Muffinmus

Jo, kunne godt lyde som lidt opstart:-)

Det er forskelligt fra person til person, nogle går måske 4-7 timer med den slags hyggeveer, men andre kun har dem kort tid inden de gør så naller du ikke ønsker hverken at se tv eller nogen snakker til dig eller noget som helst andet.

Så må vi jo se hvilken af en dem du er:-)

Første gang havde jeg hyggeveer i MANGE timer, kunne godt se tv men ikke meget andet.

Anden gang kom de med 5 min mellemrum fra start og efter 2 timer var jeg ved at kravle ud af min krop. Så en meget anderledes oplevelse end første gang.

Anmeld

17. oktober 2011

Koen.

Man kan snildt være i tvivl var jeg os første gang selvom de kom med fuld styrke fra start!

Men det lyder som om der er noget i gære

Anmeld

17. oktober 2011

MLT

Det lyder til at der er optakt til noget
Det kan godt ske, at alle siger, at man ikke er i tvivl, men det var jeg nu også! Jeg havde det faktisk lidt ligesom dig. Det begyndte om morgenen, at fik ondt i underlivet, og der omkring, men det var slet ikke reglmæssigt, og slet ikke sådan, at jeg ikke kunne holde det ud - jeg kunne sagtens handle ind og alt andet. Det gik hen og blev rigtige veer om aftenen . Jeg vil skyde på, at der sker noget inden for den næste dags tid! 

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg krydser fingrer så for at der er noget under opsejling

Så må vi se hvor længe det fortsætter sådan her, håber i har ret...spændende at se hvor længe der går før jeg ikk kan klare det mere (mærkeligt at glæde sig til at det gør mere ondt )

Anmeld

17. oktober 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

Jeg krydser fingrer så for at der er noget under opsejling

Så må vi se hvor længe det fortsætter sådan her, håber i har ret...spændende at se hvor længe der går før jeg ikk kan klare det mere (mærkeligt at glæde sig til at det gør mere ondt )

ja, og så er det ikke engang løgn..det virker nærmest latterligt, for når de rigtige nas veer kommer rullende time efter time vil man nærmest gøre hvad som helst for at stoppe det:-)

Men i starten venter man jo bare på at føde

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

ja, og så er det ikke engang løgn..det virker nærmest latterligt, for når de rigtige nas veer kommer rullende time efter time vil man nærmest gøre hvad som helst for at stoppe det:-)

Men i starten venter man jo bare på at føde

Nu er jeg begyndt at tage tid og der er ca ti minutter imellem, nogle er være end andre...
Og flere gange idag har jeg (sorry) følt som om jeg tissede i bukserne, hvor der bare er kommet vildt meget gennemsigtig lidt tykt udflåd agtigt ud, hvor eg tænker om det er slimproppen..

Gud hvor er det underligt hvis det sker inden for det næste døgn... Det er d noget svært at forholde sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.