maven 14+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

sandramor

Her er maven så.. Taget for en halv time siden... Men ak om morgenen er min fine mave stort set væk og helt flad igen næsten..
Andre der oplever eller har oplevet det?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

sandramor

Slet ingen der vil kommentere noget

Anmeld

17. oktober 2011

LR85

Hvor er du fin En dejlig gravid mave. Jeg oplevede tydeligt a have mave om aftenen og ikke om morgenen. Om kort tid har du mave hele tiden

Anmeld

17. oktober 2011

MLT

Rigtig flot mave!  

Anmeld

17. oktober 2011

sandramor

Tak og rart at høre det ikke bare er min mave der opfører sig mærkeligt eller min stadige angst der spiller mig et puds...

Anmeld

17. oktober 2011

kekp

Min mave gjorde præcis det samme da jeg var lige så langt som dig. Bare rolig der går ikke længe så er den der både morgen og aften;0)Det er en fin mave du har dig:0)

Anmeld

17. oktober 2011

sandramor

Ihh det er virkelig rart at høre der er andre har oplevet det samme som mig... Og ja glæder mig til at den mave ikke er total flad om morgenen men i det mindste bare ser lidt ud som om der er en baby derinde... Næsten lidt svært at tro når gravid maven er næsten ikke eksisterende om morgenen og man stadig ikk har mærket liv... Så har man ikke ret meget at forholde sig til sys jeg...

Anmeld

18. oktober 2011

LilleMie

Sikke en fin mave du har , den skal nok snart blive der permanent og blive meget større 

Jeg kender godt følelsen af, at maven var væk om morgenen. Jeg er 22+ nu og jeg har mave hele tiden - men der er stadig forskel i størrelsen, den er stadig en del større om aftenen!

Tror nu det er meget normalt, mange af mine veninder/bekendte kunne i hvert fald fortælle samme historie om deres maver 

Anmeld

18. oktober 2011

sandramor

Tak tak

ja jeg kan høre at jeg langt fra er den eneste der har oplevet det... Og faktisk var den knap så flad imorges så måske jeg bare skulle sige det højt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.