underlig spisevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

SaNiNa

Ja har i fået nogle af dem?

Her er der ikke kommet noget som jeg bare må have, men der er rigtig meget som jeg ikke kan lide mere eller klare lugten af...

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Louise85

Jeg har heller ikke rigtig nogle:-)

Men i de første mange uger, var jeg helt vild med dansk vand. Og jeg har aldrig kunne fordrage danskvand. Men jeg kunne bare ikke for nok dengang. Drikker det stadig engang imellem, men slet ikke på samme niveau som tidligere.

Også min trang til søde sager og eksploderet. Har mega lyst til slik og kage hele tiden. Må dog begrænse mig lidt.. hehe..

Håber alle maverne har det godt:-)

Anmeld

5. februar 2009

SaNiNa

Louise85 skriver:

Jeg har heller ikke rigtig nogle:-)

Men i de første mange uger, var jeg helt vild med dansk vand. Og jeg har aldrig kunne fordrage danskvand. Men jeg kunne bare ikke for nok dengang. Drikker det stadig engang imellem, men slet ikke på samme niveau som tidligere.

Også min trang til søde sager og eksploderet. Har mega lyst til slik og kage hele tiden. Må dog begrænse mig lidt.. hehe..

Håber alle maverne har det godt:-)

Dansk vand drak jeg osse meget af i starten men nu kan jeg slet ikke have brusen i maven... så sodavand drikker jeg heller ikke eller det gjorde jeg heller ikke før...

Slik har jeg næsten ikke rørt men har heller ikke haft det så godt, den "søde tande" er dog kommet tilbage men den får ikke lov at blive tilfredsstillet.

Er faktisk begynd at spise rigtig mange agurker... lige skære sådan et godt stykke og så bare gå og gnaske i det...

Her har maven det godt igen efter en tur på syghuset, og lille bæbs er aktiv igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.