Rosa:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

heaven

sødeste dig, hvordan går det?? 

har i fundet ud af tingene, i skulle jo i statsforvaltningen for lidt tid siden, ikke?? Håber det har løst sig bedst muligt, det er jo noget af en rutchetur i er/har været på? har sendt dig mange tanker....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

-Sigrid-

heaven skriver:

sødeste dig, hvordan går det?? 

har i fundet ud af tingene, i skulle jo i statsforvaltningen for lidt tid siden, ikke?? Håber det har løst sig bedst muligt, det er jo noget af en rutchetur i er/har været på? har sendt dig mange tanker....

Jannie

Prøv at send en PB, det er ikke sikkert hun ser det her, eller at det bliver lidt små-privat

Anmeld

17. oktober 2011

Rosa

Jeg er her og jeg kan sige at alt er gået rigtig tigtig godt, i fandt en løsning og samarbejder nu over en 6-8 ordning på livet løs 

Der er meget mere at fortælle, men jeg har simpelthen ikke overskudet til at skrive det ned for tiden - men jeg LOVER at komme med et referat så snart jeg orker.

Og TUSIND tak for støtte og omsorg!!!! 

Kram

Rosa

Anmeld

17. oktober 2011

Becks

Rosa skriver:

Jeg er her og jeg kan sige at alt er gået rigtig tigtig godt, i fandt en løsning og samarbejder nu over en 6-8 ordning på livet løs 

Der er meget mere at fortælle, men jeg har simpelthen ikke overskudet til at skrive det ned for tiden - men jeg LOVER at komme med et referat så snart jeg orker.

Kram

Rosa

Anmeld

17. oktober 2011

wamse

Rosa skriver:

Kram

Rosa

Ej hvor er det bare godt at læse

Anmeld

17. oktober 2011

heaven

Rosa skriver:

Kram

Rosa

årrrh, det lyder godt altså..... glæder mig til at høre mere, når overskudet engang er der

Jannie

Anmeld

19. oktober 2011

Pige2009

Hvor er det dejligt at høre Hvad er en 6-8 ordning?

Anmeld

19. oktober 2011

Ansemusen

Baagøe skriver:

Hvor er det dejligt at høre Hvad er en 6-8 ordning?

Det vil sige, at den ene forældre har barnet 6 dage og den anden 8 dage i en periode på 14 dage. Andre har 9-5 eller, 12-2 osv.

Anmeld

19. oktober 2011

Pige2009

Ansemusen skriver:

Det vil sige, at den ene forældre har barnet 6 dage og den anden 8 dage i en periode på 14 dage. Andre har 9-5 eller, 12-2 osv.

åh, ok. Hvad forstand har bønder på agurkesalat?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.