I torsdags skulle Katrine til undersøgelse med hendes ben på børneafdelingen på Hvidovre hospital for 117. gang. Hun skulle have taget blodprøve for gigt mm.
Men denne gang var lægen syg.... og endnu engang bliver vi sat på hold.
Er så træt af standardsætningen "vi har prøvet at ringe, men kunne ikke få fat i os bla. bla. bla" Hverken Katrines far eller jeg har fået et opkald.
Da der endelig kom en ny læge og han var færdig med at sige ingenting, var blodprøvetagningen lukket...
Vi skulle så komme igen fredag, hvor der skulle være booket tid.
Katrine var syg både torsdag og fredag, så Katrines far meldte afbud fredag, men fik besked om at der IKKE var booket tid fredag.. Først mandag!!!!!!!
Så langt, så godt... eller...
Jeg fik fri til at tage med Katrine til MR-scanning igår. Vi tager derud lidt før for at få taget blodprøven. Men computersystemet var nede og de derfor ikke se hvilke prøver hun skulle have.
Vi gik over til MR-scanning og fik at vide at der ville komme en radiograf lidt efter og forklare om scanningen. Efter 20 min. var der ikke kommet nogen og jeg måtte ud til sekretæren og spørge til hvad der skete....
Nå, men MR-scanneren var i stykker, så vores tid var rykket fra 9.45 til kl. 11.. og til en anden MR-scanner... (troede kun de havde én)
Vi prøvede så at gå over i blodprøvetagningen igen for at se om deres system var oppe og køre igen.. Men nej!!!
Da vi havde overstået MR-scanningen, gik vi derover igen... Nu foreslog de at vi gik op på børneafdelingen for at få en seddel, så de kunne se hvilke prøver der skulle tages...
Dem, der kender hvidovre hospital ved at der kan være noget vej at gå.... YAK!
Endelig fik vi nød-sedlen og gik tilbage til blodprøvetagningen... og wupti så var systemet oppe... og vi var bagerst i køen.
Da vi blev fik vores prøvesedler og nummeret til køen, stod der en ansat, der skulle læres op i børneblodprøvetagning. Hun ville ikke gøre det alene, da hun ikke var udlært... okay, tænkte jeg.. Mon ikke vi får hende. Og rigtig nok.
Hun gjorde det nu ok... 7 prøver blev det til.
Pga. lungebetændelse og stærk antibiotika har Katrine ikke spist i et stykke tid, da piller slår maven helt i stykker. Så hun blev helt hvid i hovedet og mega svimmel.. Heldigvis gik det over efter jeg havde tvunget lidt vand og sukker i hende... Hun har tabt sig 3,5-4 kg på de sidste 3-4 måneder og er nu nede på 24,1 kg.. Hvilket er alt for lidt. Lægernes kommentar er "ja, det er voldsomt, men det kigger vi på en anden dag....."
Vi får svar på prøverne i marts måned efter at have været igennem 17 læger, 2 skadestuer, 1 børneafdeling, 1 ortopædisk ambulatorie, 1 MR-scanner og 1 blodprøvetagningsafdeling... Er røv træt at det danske sundhedsvæsen..!!!
Anmeld