1. scanning <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

grøn · ært

Vi var til vores første scanning i dag (hos Scanningsjordemoderen i Silkeborg) og sikke dog en vidunderlig oplevelse!! Vi så den sove, med hænderne oppe foran øjnene og vi så den sprælle og rykke sig helt vildt. Baby er 3,36 cm og jeg blev derfor sat én dag frem. 10+0 sagde hendes computer og udregninger ud fra baby's størrelse. Men vi får det præcist at vide til nakkefoldsscanning i uge 12.

Mormor, morfar, farmor, farfar og moster var med over "live transmission" og sad derhjemme og så og hørte hele scanningen. Helt fantastisk smart! Alle bedsteforældre havde knibet et par tårer. Hvor er de søde!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Filippa & Liva

Sikke nogle skønne billeder!

Anmeld

17. oktober 2011

Jelles

grøn · ært skriver:

Vi var til vores første scanning i dag (hos Scanningsjordemoderen i Silkeborg) og sikke dog en vidunderlig oplevelse!! Vi så den sove, med hænderne oppe foran øjnene og vi så den sprælle og rykke sig helt vildt. Baby er 3,36 cm og jeg blev derfor sat én dag frem. 10+0 sagde hendes computer og udregninger ud fra baby's størrelse. Men vi får det præcist at vide til nakkefoldsscanning i uge 12.

Mormor, morfar, farmor, farfar og moster var med over "live transmission" og sad derhjemme og så og hørte hele scanningen. Helt fantastisk smart! Alle bedsteforældre havde knibet et par tårer. Hvor er de søde!

wow... er det fra 10+0? det er jeg på onsdag, måske man skulle overveje blive scannet igen?

Anede ikke man kunne se så meget..... hvor er det fascinerende... er det, det man kalder 3d/4d scanning?

knuss....

Anmeld

17. oktober 2011

grøn · ært

Jelles skriver:

wow... er det fra 10+0? det er jeg på onsdag, måske man skulle overveje blive scannet igen?

Anede ikke man kunne se så meget..... hvor er det fascinerende... er det, det man kalder 3d/4d scanning?

knuss....

Ja, 10+0 sagde jordemoderen Det er helt vildt så meget der er at se! Troede ikke at den var så "levende" allerede.. Den lille fister på knap 3,4 cm sprællede helt vildt jo! Og tænk at den allerede har arme, ben, små øre, noget der ligner øjne, næse...... HELT vildt at opleve <3

Ja, det er det.. Og nu lærte jeg det lige lidt bedre tror jeg...: 4D bruger de til at se bevægelserne. Og vi fik så både s/h, 3D og 4D

Anmeld

17. oktober 2011

grøn · ært

BigBabyWish skriver:

Sikke nogle skønne billeder!

Tak, ja

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

Sikke nogle gode billeder, det er da helt fantastisk, så meget man kan se

Og vildt smart at de andre kunne følge med derhjemme, I har da virkelig fået noget for pengene

Anmeld

18. oktober 2011

Mira0911

grøn · ært skriver:

Sikke nogle gode billeder.... 

Jeg blev også scannet i Silkeborg - Jeg synes Lisette er skide dygtig, god til at forklare når hun scanner... 

Anmeld

18. oktober 2011

Maja88

Mira0911 skriver:

Jeg blev også scannet i Silkeborg - Jeg synes Lisette er skide dygtig, god til at forklare når hun scanner... 

ja hun er bare så dygtig og sød

Anmeld

18. oktober 2011

Mira0911

Maja88 skriver:

ja hun er bare så dygtig og sød

Ja rigtig meget... 

Jeg blødte i lang tid under min graviditet, og frygtede at der ikke vil være liv når hun satte scanneren på, og på det tidspunkt var jeg 14+4... Heldigvis var der det... 

Hun var så god til at berolige mig, for jeg var skide bange... 

Anmeld

18. oktober 2011

grøn · ært

Mira0911 skriver:

Hun er suuuper dygtigt og simpelthen så flink!! Vi faldt for hende lige med det samme! Og min kæreste vil gerne tilbage og have en scanning der igen, når vi er længere henne (uge 30 og deromkring). Det vil jeg også bare super gerne!  --hun bliver svær at leve op til, når vi skal til scanning på sygehuset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.