HJÆLP!! hvad skal jeg give?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Lise 26

HJÆLP mig!!

Min søn blir 1 år på lørdag, og har ingen anelse om hvad jeg skal give! hvad gav i jeres, eller nogle der har nogle ideer???

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

LinLin

Adam fik en bObles krokodille, træbyggeklodser og et badebassin til legebolde (da det han havde punkterede ) af mig og hans far

Anmeld

17. oktober 2011

sne190810

Jeg gav hende altså ingenting.

Ligesom jeg heller ikke regner med at give  nogle form for pakkekaldender her til jul. Hun forstår ingenting, og vil hellere spare pengene, til de tunge ting som dukker op hist og her, hvis du forstår. I stedet for bare at købe noget for at købe  Vi mangler ingenting, og hvis jeg mangler køber jeg det som regel i opløbet

Anmeld

17. oktober 2011

FruHolm <3

Lise 26 skriver:

HJÆLP mig!!

Min søn blir 1 år på lørdag, og har ingen anelse om hvad jeg skal give! hvad gav i jeres, eller nogle der har nogle ideer???

Lise

hey min søn bliver 1 år om 2 måneder (d26 december) følgende er både julegaver og fødselsdagsgaver fra mig og min kæreste

han får en balance cykel, bord+stolesæt , kiste til legetøj, cd-afspiller , play skool chuck & friends fold´n´go, Play2learn skubbehvalp, play2learn raketputteboks, playskool Busy ball popper og så mangler vi 1 stykke legetøj mere

af sin biologiske far får han en junior sækkestol og Play2learn min første arbejdsbænk

Anmeld

17. oktober 2011

Georgia

sne190810 skriver:

Jeg gav hende altså ingenting.

Ligesom jeg heller ikke regner med at give  nogle form for pakkekaldender her til jul. Hun forstår ingenting, og vil hellere spare pengene, til de tunge ting som dukker op hist og her, hvis du forstår. I stedet for bare at købe noget for at købe  Vi mangler ingenting, og hvis jeg mangler køber jeg det som regel i opløbet

Samme her - de er remelig ligeglade med gaven og dens pris.
Gav min søn et spille instrument

Mon man skulle droppe julegaven, der kommer alligevel så mange ?

Anmeld

17. oktober 2011

Sofia

En gåvogn??

Anmeld

17. oktober 2011

malo

Et køredyr, fx. en mariehøne, hund eller gris fra Crazy Creatures. Et alternativ til Wheely bug, kan bruges som gåvogn, da den har 5 hjul. Pengene værd!

http://renleg.dk/legetoj/tumling-1-3-ar/aktivitetslegetoj/crazy-creatures-koredyr-gris

Anmeld

17. oktober 2011

SaNiNa

Nicklas fik et lege køkken som var/er et kæmpe hit.

Anmeld

17. oktober 2011

Lise 26

tusind tak for alle jeres gode råd.. ¨så er der lidt at gå efter.. og til jer der ikke giver jeres børn gave, så synes jeg det er fedt at i kan det, for det er rigtigt.. de får så meget i gave alligevel og de forstår det jo ikke så  op til jer.. jeg kan bare ikke gøre det.. er bange for at blive set ned på af familien

Anmeld

17. oktober 2011

TaAsJu

Anna-Sophie fik en hoppe hest da hun blev 1 år.. og den er hun glad for stadig.. man kan også få en på en plade fra fischer price.. den lyser og larmer og fie er glad for den 

Et telt måske?

Men ellers en ting eller to pakket i store kasser de slev kan flå papiret og kravle ind og ud af.. det er jo som regl det der er sjovt i den alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.