kan slet ikke vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

SaNiNa

Nu er vi nået så langt at pulsetasken skal være den nye model fra emmaljunga eller osse den fra gaia og ko...

Men kan bare ikke vælge, er der nogen af jer som har den fra emmaljunga exclusive ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

malou

Sanne skriver:

Nu er vi nået så langt at pulsetasken skal være den nye model fra emmaljunga eller osse den fra gaia og ko...

Men kan bare ikke vælge, er der nogen af jer som har den fra emmaljunga exclusive ?

Jeg har slet ikke nogen pusle taske... synes det er tyveri at de er så dyre så jeg blev for første gang i mit liv nærrig smiler.

Jeg har bare købt en helt alm. sort skulder taske med 6 lynlåse rum.. der kan både være tøj, bleer, håndklæde og vaske klude. Den gav jeg 150 kr for Har alligevel altid hans dyne med når vi er nogen steder

knus malou

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

malou skriver:

Jeg har slet ikke nogen pusle taske... synes det er tyveri at de er så dyre så jeg blev for første gang i mit liv nærrig smiler.

Jeg har bare købt en helt alm. sort skulder taske med 6 lynlåse rum.. der kan både være tøj, bleer, håndklæde og vaske klude. Den gav jeg 150 kr for Har alligevel altid hans dyne med når vi er nogen steder

knus malou

Enig.
Har heller aldrig haft én.

Man skulle være babyudstyrsproducent, så kunne man score kassen.

At tænke sig, jeg købte et hovedhalefad, da jeg fik den første.

Anyway, undskyld jeg ikke svarer på dit spørgsmål.

Anmeld

3. februar 2009

netdaddy

Vi har den fra Gaia & Ko - og den er vi mægtig glade for. Men ja - den er da lidt pebret i anskaffelse....

Men på Aller netshop kan man købe en pusletaske til ca. 150 kr - den har vi så også, men den synes jeg personligt er ALT for stor - er mere en weekend/rejse taske hvis I spørger mig.

Anmeld

4. februar 2009

SaNiNa

ingen som har en emmaljunga exclusive pusletaske?

Anmeld

4. februar 2009

SaNiNa

netdaddy skriver:

Vi har den fra Gaia & Ko - og den er vi mægtig glade for. Men ja - den er da lidt pebret i anskaffelse....

Men på Aller netshop kan man købe en pusletaske til ca. 150 kr - den har vi så også, men den synes jeg personligt er ALT for stor - er mere en weekend/rejse taske hvis I spørger mig.

vi har osse snakket om en bilige en men nu har vi købt en dyr barnevogn, osv så kan vi man altså også se forskel på kvaliteten...

vi har bestem at det skal være Giga og ko eller den fra emma, men vi kan bare ikke finde ud ag hvilken.

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

knus malou

Enig Jeg har kun en pusletaske fordi jeg fik en med i købet af barnevognen, for ellers havet jeg bare fundet en alm taske.

Anmeld

4. februar 2009

Diana...

Sanne skriver:

vi har osse snakket om en bilige en men nu har vi købt en dyr barnevogn, osv så kan vi man altså også se forskel på kvaliteten...

vi har bestem at det skal være Giga og ko eller den fra emma, men vi kan bare ikke finde ud ag hvilken.

Ja hvis du køber en pusletaske kan du men hvis du tager i en taske butik og finder en taske så kan du ikke, der kan du sagtens få en super kvalitet til billige penge.
Pusletaske ar ALTID mega dyre fordi der måske lige er en hynde i og et ekstra rum el lignende og tit følger kvaliteten ikke helt med til prisen...

Knus Diana som har arbejdet med tasker og sko siden hun kunne kravle...

Anmeld

5. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sanne skriver:

Vores fulgte med barnevognen

Anmeld

5. februar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Ja hvis du køber en pusletaske kan du men hvis du tager i en taske butik og finder en taske så kan du ikke, der kan du sagtens få en super kvalitet til billige penge.
Pusletaske ar ALTID mega dyre fordi der måske lige er en hynde i og et ekstra rum el lignende og tit følger kvaliteten ikke helt med til prisen...

Knus Diana som har arbejdet med tasker og sko siden hun kunne kravle...

Ja det har du helt ret i søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.